Talia
#0
Canal 9 vs TV3, amb els partits de futbol. Qui té les de guanyar?? canal9!!!!!!!!!! per què?? perquè ens neguen el dret a veure tv3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aquesta notícia es de fa 4 dies. Canal 9 amenaça d'anar als tribunals si la retransmissió de TV3 del Vila-real-Barça arriba al País Valencià La televisió de Francisco Camps ha enviat un requeriment a Acció Cultural perquè no deixi arribar el senyal de Televisió de Catalunya al territori de la Generalitat Valenciana Més informació: http://www.avui.cat/cat/notices/2010/04/canal_9_amenaca_d_anar_als_tribunals_si_la_retransmissio_de_tv3_del_vila_real_barca_arriba_al_pais_v_96782.php
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#1
A mi em pareix flipant... és que podria dir tantes coses.......... WAAAAAAAAARGGGG!!!ASDAKMSODKMASD!
Després al telediari diuen que són "liders d'audiència". Si clar...
No entenc... No sé com tenen tant de poc cervell de no deixar veure el partits en tv3... són ganes de fotre la marrana... Cadascú podria elegir veure'l on vulgui, però no... puf...!!!!
Quina classe de gent ens governa???? :S però la gent no se'n adona!?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Carlos
#2
es que hi ha gent que és massa ignorant i no veu que cadascú pot veure el canal que li done la gana, mira jo hi ha
un canal que per a mi deuria estar prohibit per un anunci que feren ( http://www.youtube.com/watch?v=YVkjDsCDPhw i mes anuncis però a mi m'afecta aquest molt)
que em va cabrejar molt i són els ca***** de "interconomia", i mira jo no els dic "res", a més si no vols vore la tv3 pots descodificar el canal o, bueno que hi ha gent
que no sap descodificar. xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#3
A mi no em sembla just, tindria que haver-hi canal 9 i tv3, que cadascú pugui escollir!
IGUAL que nosaltres aquí podem escollir amb la sexta, tv3... etc.
No em sembla just, jo els hi trencaria la cara! I MÉS A PAQUITO!
fill de fruita!!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#4
Acaparadors ideològics...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#5
Jo no veig ni TV3 ni Canal9. Al meu parer la tv convencional té els dies comptats.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#6
Jo algun cop he posat Ràdio Nou en algun partit important del Vila-real i és realment vomitiu. La qualitat dels contertulis és pèssima i no paren de dir barbarismes. Conclusió: prefereixo sentir-ho per alguna ràdio espanyola.
Jo crec que l'estratègia de la Barbaritat és aquesta: baixar (encara més) la qualitat de Canal Nou, tancar TV3 i així fer que la massa vegi sí o sí les tv espanyoles, amb l'objectiu de l'espanyolització total del país.
Per sort no podran completar el seu somni.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#7
ale, la TV3 ja fa un anyet que és tancada...
Sigues el primer a qui li agrada això.
#8
El nou govern valencià,ha fet alguna promesa de que es torni a veure TV3 al País Valencià?
Sigues el primer a qui li agrada això.