#0
Ja està actiu l'avisador que t'envia un e-mail quan portes 10 dies sense accedir a flog.cat i tens novetats dels teus amics sense llegir.
Pots gestionar l'enviament d'aquest e-mail des de "El meu flog.cat" -> Notificacions .
L'avís només s'envia 3 vegades fins que l'usuari no inicie sessió:
- El primer als 10 dies
- El segon després de 20 dies
- El tercer i últim als 30 dies
L'email compta amb un sistema de login automàtic, ultra-segur (pk, auth i signat) i d'un sol ús amb el qual, al fer click a l'enllaç corresponent, s'inicia la seua sessió de flog.cat automàticament.
Els usuaris els quals falle l'enviament de l'email les tres vegades, són automàticament desactivats.
La mateixa opció de login automàtic serà afegida a altres e-mails pròximament
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#1
M'agrada! ^^
Aixo de desactivar-los fa poooor xD pero...... despres de 3 avisos en un mes, i per un sols click ho veig bé pse xD
A veure si això fa que la gent entre més! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#2
Crec que deurien ser mes de trenta dies, sincerament. Trobe raonable 1)15 dies 2) un mes3) mes i mig/dos mesos.
Ah, després es permet reactivar el compte si vols entrar, no?
Sigues el primer a qui li agrada això.
#3
Potser no m'he explicat bé amb la desactivació. Només es desactiven els correus als qual falla quan s'envia l'e-mail per tres vegades consecutives. Quan enviem l'avís dels 10 dies sense entrar, si el correu de destí no existix, es queda registrat l'error.
Per exemple, molta gent teniu @hotmail ... Hi ha gent que no entra des de fa un any i els ha caducat el seu hotmail.
Si un e-mail deixa d'existir, perdem la pista a l'usuari, i en un 99.99% dels casos, eixe usuari ja no entrarà mai ni podria recuperar la contrasenya, per la qual cosa ve bé desactivar-los.
En definitiva, un usuari no es desactiva per inactivitat, sols quan tenim constància de que el seu email deixa d'existir o estar disponible.
I fixeu-vos que dic desactivar, no esborrar, és a dir, que pot recuperar el compte si torna a accedir i indica la contrasenya correcta; haurà, en eixe cas, d'indicar altre e-mail i verificar-ho com quan es va registrar.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#4
okei makei, doncs wai!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#5
Em sembla perfecte... hi ha moltíssima gent amb 3 i 4 mails que no utilitza...xd
Sigues el primer a qui li agrada això.