Daniel OG
#0
Público, el diari del grup Mediapro i presidit actualment per Jesús Maraña, ha inaugurat el passat divendres 23 d'abril una secció fixa en català amb notícies, entrevistes i informació centrada a Catalunya. Público es transformarà en Públic al quadern central del diari i fixarà la mirada en la informació propera.
La informació sobre Catalunya es podrà seguir també al diari digital: http://www.publico.es/catalunya
Sense dubte això marca un referent per als diaris de tirada estatal i és un pas important per al reconeixement de la llengua. Personalment felicite a l'equip i espere que això s'estenga al País Valencià i a la resta de llengües de l'estat.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#1
wijaaaa! algo es algo, molt bé! ::D
Jo l'altre dia vaig anar al quiosc de la renfe, preguntant per premsa en català... i comença a dir-me diaris, i jo, no, en català: ah doncs... no en quedaran ja, perque en porten 1 o 2, i ja s'hauran venut...
1 o 2 exemplars?????????????????????????????????????????????? no li vaig preguntar res però tela...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#2
Good. Bé per Público. De moment em penso que hi ha una recollida de firmes per a què arribe també al PV, si m'enrecorde on era us ho dic :)
Sigues el primer a qui li agrada això.