#0
El pròxim divendres 23 a les 20h realitzarem una xerrada al Casal Jaume I d'Ontinyent amb motiu de la promoció de la nova flog.cat. La xerrada, que és molt interessant i innovadora, tracta sobre les xarxes socials i l'estat del català a Internet. També presentarem la nova web de http://www.flog.cat flog .cat. Aquest seran els punts: 1. Què és una xarxa social? 2. Quines xarxes socials hi ha? 3. Fites del català a Internet 4. Principals problemes de normalització 5. Baròmetre de l’ús del català a Internet 6. Què puc fer jo per millorar el català a Internet? 7. Presència del català a les xarxes socials 8. Moltes xarxes socials les han posat en català... però per què no una xarxa social 100% nostra? --> presentació de flog.cat, seccions, campanyes, ... 9. Taula redona i dubtes, preguntes, suggeriments, ... Esteu tots convidats, especialment guay seria que els que viviu prop assistiu, ja que, a banda de la xerrada, serà també una bona oportunitat per reunir-nos i veure'ns cara a cara ------------------------------------------------------- - Les xarxes socials i el català a Internet. Presentació de flog.cat Divendres 23 d'Abril de 2010, 20:00h Casal Jaume I Vall d'Albaida Parc Mestre Ferrero, núm. 19-20 Tel 96 238 92 91 Ontinyent ( http://maps.google.com/maps?f=q&source=s_q&hl=ca&geocode=&q=Parc+Mestre+Ferrero,+19-20+ontinyent&sll=38.821316,-0.597832&sspn=0.001923,0.005284&ie=UTF8&hq=Parc+Mestre+Ferrero,+19-20&hnear=Ontinyent,+Espanya&t=h&ll=38.821137,-0.598315&spn=0.001927,0.004823&z=18&iwloc=A veure mapa )
Sigues el primer a qui li agrada això.
o.o No estava nerviós! xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Anna
#20
Llàstima de que no pogués veure la xerrada en directe per internet però espero poder veure la pròxima^^
La presentació genial! molt currada :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Farem una nova xerrada a Sueca (Ribera Baixa) el dia 28 de maig.
Ja confirmarem l'acte i donarem més informació :=)
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#22
I Canovelles per a quan? xDD
AIX..
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#23
va, que plenarem el casal de suequeeeh ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Erik
#24
Tens alguna idea de fer alguna presentació pel principat, Dani? Jo sé d'un lloc on probablement es podria fer. És un casal ocupat a Sant Andreu. Ja em diràs company.
Salut!
Sigues el primer a qui li agrada això.
un casal ocupat?
estàs segur de que tu i jo tenim el mateix concepte del que és un casal? xD
per altra part sí, si fem una quedada allà estaria molt guay fer la xerrada!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#26
Parlant de quedada ho tindrem que anar mirant eh!
Estaria molt bé fer les dues coses, aixina podríem vore-la tots ^^
Ja comentareu
Sigues el primer a qui li agrada això.
#27
aisss, a una xerrada que puc anar i eixe dia tinc sopar de 2n de batxiller ¬¬ arggggggggggggg!!!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#28
OFFTOPIC:Jo també tinc sopar eixe dia x)
Sigues el primer a qui li agrada això.
dueu-vos a la classe
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#30
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa graaaaaaaaaaaaa, sopar de classe?? OUCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! U_U q justet xe! aix...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Jo a eixa si que puc anar !!! wiiiii :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#32
yujuuuu ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noves xerrades confirmades!
28 de maig de 2010, 20:00h. Sueca. Casal Jaume I Ribera Baixa.
18 de juny de 2010, 20:00h. Elx. Casal Jaume I d'Elx
http://acpv.cat/php/arxius/agenda-elx-maig-juny-juliol-2010.pdf#page=11
Sigues el primer a qui li agrada això.