Daniel OG
#0
Acabe de rebre, altre cop, una trucada de Orange de part d'un comercial d'algun país sudamericà per a vendre'm les mil meravelles de telefonia mòbil.
L'oferta en si era una autèntica basura, no sé com algun imbècil pot interessar-se per Orange amb la tarifa que em venien i que consistia en:
- Contracte de 12 € de consum mínim mensual (!) i trucades a 14 cèntims/minut
- Targeta amb trucades a a 6 cèntims en una franja de 4 hores al dia i la resta del dia a 24 (!) cèntims el minut
Després d'un interrogatori sobre els serveis que tenia contactats amb altra empresa em diu que la companyia en la que estic factura les trucades per minuts, no per segon, la qual cosa és radicalment falsa ja que des del 2006 o 2007 totes les companyies de telecomunicacions europees estan obligades a facturar per segons.
Orange fa spam i mentires fraudulentes per timar a la gent. Orange és una companyia timorata.
Espere que algun dia algun responsable o algú honrat de Orange passe per aquí i done explicacions.
Jo he bloquejat que em tornen a trucar al telèfon d'atenció directa 900 901 010 i ho he denunciat al servei de nosequè de Orange, però no em faran ni cas.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#1
Jo estic a Orange però eventualment em passaré a Simyo :D
No sé de que t'estranyes Da, si totes les empreses grans del sector fan pesta per un lloc o per altre...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#2
És que es una mentida com una casa.... m'indignen!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Esteve juvert
#3
Jo fa temps que si veig un número ocult no l'agafo, total... haurien de posar alguna cosa al mobil per poder bloquejar directament les trucades que tu no vols, es passen ja...
Sigues el primer a qui li agrada això.