Albert
#0
Warner Bros, qui ja du temps fent gestions per a dur al cinema Akira, el grandíssim manga de Katsuhiro Otomo, ha anunciat (cosa de la qual es fa eco The Hollywood Reporter) que es troba en gestions per aconseguir els drets per a dur Bleach al cinema. Escrita i il·lustrada per Tite Kubo, "Bleach" narra les aventures d' Ichigo Kurosaki, un estudiant que té la capacitat de interactuar amb els esperits. Després de trobar-se amb una shinigami – deesa de la mort – anomenada Rukia Kuchiki, Ichigo absorbirà els seus poders i s'enfrontarà amb èxit amb un hollow, un esperit maligne. Des d'aquest dia i mentre Rukia no aconseguisca recuperar els seus poders, Ichigo haurà de complir amb els seus deures: defensar els humans dels hollows i guiar les ànimes dels morts al lloc anomenat la Sociedat d'ànimes. Heat Vision Blog agrega que Peter Segal está en en tractes per a fer-se càrrec de la producció a través del seu segell Callahan Filmworks. Traduit i adaptat de: http://www.uruloki.org/felipeblog/cine/nuevo-cartel-de-the-losers-el-manga-bleach-al-cine-de-la-mano-de-warner-bros-veremos-300-en-3-d-rachel-mcadams-como-la-protagonista-del-remake-de-el-orfanato-y-el-film Notícia en THR: http://www.heatvisionblog.com/2010/03/warner-bros-prepping-film-adaptation-of-bleach-manga.html Personalment ho considero una bona oportunitat per a fer un film de puta mare. Bleach és fàcil d'adaptar, especialment les primeres aventures, i si es fa bé pot resultar una molt bona pel·lícula que jo no vaig a perdre'm. No obstante, sempre queda l'ombra del cagarro Dragon Ball Evolution i el live action de Death Note que probablement protagonitze Zac Efron. Què opineu?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#1
Jo també penso que és una bona oportunitat i que podría sortir una bona pel·lícula, i com tu dius és fàcil d'adaptar sense desviar-se molt del manga com en algunes adaptacions que han fet, però també esperava que Dragon Ball Evolution fos una peli més o menys decent xD I amb lo de Zack Efron ja ho van acabar de rematar....
Amb una mica de sort aquesta serà la peli que trenqui el tabu de les adaptacions xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#2
Amb que tingui el nivell de Tomb Raider em conforme, i aixó és poc xD
Xrò un Dragon Ball evolution 2 no per favoooor :(
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#3
Un Dragon Ball Evolution 2 sería traumàtic....
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#4
Bah, això rai, de l'Ichigo en farà el Justin Bieber xD
Sigues el primer a qui li agrada això.