Daniel OG
#0
En altre acte inadmissible de censura, la Diputació de València, governada pel Partit Popular, propietària del museu, va retirar 10 fotografies, on hi havia diverses instantànies relacionades amb el cas Gürtel, que formaven part de la secció dedicada a política de l'Unió de Periodistes Valencians de la mostra "Fragments d’un any. Fotoperiodistes valencians 2009", una mostra inaugurada ahir, i que la Diputació ahir mateix es va encarregar de censurar.
Després de l'acte de censura, la Unió va decidir tancar la mostra.
Aquestes són les 10 fotos que el Partit Popular no vol que es coneguen:
Catàleg:
[swf height=588]http://static.issuu.com/webembed/viewers/style1/v1/IssuuViewer.swf?mode=embed&layout=http%3A%2F%2Fskin.issuu.com%2Fv%2Flight%2Flayout.xml&showFlipBtn=true&documentId=100304121212-a54c1cd11f504757beb725c5bcfa521a&docName=fragments&username=revistaeines&loadingInfoText=fragments&et=1267886121453&er=78[/swf]
Més informació:
http://www.unioperiodistes.org/web/ampliar1.php?id=1204&idelem=54
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#1
xdddddd
fan pena tio
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#2
Que esperpèntics que són, collons xDDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#3
vaig veure al diari una exposicio d politics i politica..... i estaven quasi totes xD no se si les hauran censurades ahi tmb......
paletos pse xD
hi ha alguns q són molt bones...... jajajaja
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#4
JAJAJAJAJA! Que trist, la més bona és la última...xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Carlos
#5
Que por la Rita, estic per dormir en una escopeta per si entra així en el meu quarto.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#6
Millor compra un pernil per tirar-li'l i fuges mentre se'l menja xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Carlos
#7
que situació més... extranya? lol
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#8
El director del museu, Román de la Calle, ha dimitit aquest matí segons informa EFE.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#9
Ja han trobat el seu chivo expiatori, eh?
Però a la Rita no la faran fora, no...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#10
oucht!!!!!!!!
Hi ha personal que semble que es fixe... PUAJS!!!!!! xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#11
Si el que volien era evitar que uns milers de persones veieren les fotos, han aconseguit que les vejen milions! hahaha
CENSURE FAIL
xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Cromelnordic
#12
Apart que les fotos son bastant dolentes esteticament, no se, no els hi veig gaire o res de dolent apart d'aixo...
... i no ho dic perque m'agradi el PP gens (al contrari l'odio). Pero estem parlant d'unes fotos, no del PP en general.
¿Perque tant d'interes en censurar i intentar eliminar unes fotografies que, apart de ridicules, no tenen gaire de dolent? No ho acabo d'entendre... ai, el ditxos perfeccionisme... pero si ningu es perfecte... no se...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#13
sol passar...... quan més censuren i més intenten amagar una cosa, més coneguda es torna(m'ha vingut al cap quan censuraren la portada de El jueves... que si no haveren armat ni pols ni remoli, la meitat de gent ni s'havera enterat... xD)
Crom, ells si són perfecteees... hooome....... xDDDD
i a mi seguisc dient q m'encanten les fotos x) en el pais venia la noticia d'aquesta exposicio i surten totes ixes fotos jaja (divendres 5 de març), el que no se es si a l'endemà vindria la noticia d ela censura..... ho supose, pero al menys no dictaren l'ordre de llevar el diari dels quiosc juasjuas
Sigues el primer a qui li agrada això.
German
#14
jajajaaj a mi em fa gracia la del pijo amb les mans al cap
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#15
Sincerament no entenc la actitud del PSPV, no ho entenc. En un país normal, l'oposició guanyaria les eleccions de carrer, però el País Valencià no és un país normal (per no ser no és ni una regió normal). Sincerament estan jugant amb nosaltres, ens estan amagant una pacte secret entre PSOE i PP per apuntalar l'espanyolitat del País Valencià (encara que guanyés Puteros2000 les eleccions amb un 99% dels vots, jo li seguiria dient País Valencià), mitjançant el qual el PSOE (i el PSPV) renuncia al País Valencià a canvi de continuar sent espanyols. Espero que en Cucarella, Baydal, Partal i companyia, ho estiguin investigant, per què és per dubtar i molt del PSOE-v
Sigues el primer a qui li agrada això.