German
#0
El poble de Cofrents està situat a la Vall d’Aiora, a la vora del riu Xúquer, a uns 60 km al sud-oest de la ciutat de València i a menys de 10 km de la província d’Albacete.
En aquesta localitat funciona, des de 1984, una central nuclear —propietat d’Iberdrola— que suposa una autèntica amenaça per a la nostra seguretat i que deixarà una herència enverinada a les futures generacions.
Ja duem massa temps patint aquest perill inacceptable, un perill que cada dia que passa augmenta amb l’envelliment de la central nuclear i la progressiva degradació de la cultura de seguretat dels seus responsables, més preocupats de millorar els beneficis que de la seguretat de la instal•lació atòmica.
El 20 de març de 2011 acaba l’autorització d’explotació de la nuclear. No podem admetre, de cap manera, que continuen posant-se els interessos d’Iberdrola —que pretén allargar la vida de la central— per davant de la nostra seguretat.
2011 tanquem Cofrents
Ecologistes en Acció. entra a la seva web...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#1
No permeteu que això seguisca ahí.
Desconec les característiques tècniques del terreny, però segur que es pot reemplaçar per altres tipus d'energies renovables.
Sigues el primer a qui li agrada això.
segur pero l'inversio seria enorme i posiblement aixo ho faria inviable
tal volta el que deuriem fer es reduir el consum energetic
salut
Sigues el primer a qui li agrada això.
JumpyOi
#3
PF...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#4
Jumpy si no tens res que aportar al tema... Jonàs, el consum energètic és impossible de reduir. Perquè es creen fàbriques, cases, sistemes pertot arreu i reduir el consum és impossible. El que si s'ha de fer és augmentar l'efectivitat de l'energia. La nuclear és una energia que sol·luciona prous problemes però que en planteja molts altres. I l'excusa de "soles solten vapor d'aigua" no val: el vapor d'aigua també fomenta el calentament global. Una aliança entre la subvenció pública, facilitar legalment l'accés a les energies renovables i motivar la inversió privada seria l'ideal. Salutiii
Sigues el primer a qui li agrada això.
amb aixo estic dacord amb tu l'acces privat,vull dir; comunitats de veins o vivendes unifamiliars deurien poder produir el seu propi consum energetic d'aqueta manera pense que s'estalviariem molts diners no sol en producció sino també en reds de distribució.
Fins el moment l'unic que mes habitualment em pogut boré son les grans infraestructures de grans inversors en energies renovables com hara el orts solars o el parcs eolics no sempre ubicats en els llocs més escaients
No estic dacord amb tu en l'apreciasió que dius que no es pot reduir el consum de llum perque pense que es una visió massa negativa sobre la totalitat dels ciutadans/ciutadanes,de fet segur que per a moltes persones aquest clitxe deu ser cert pero per d'altres que ja han demostrat que volen viure la vida d'un món diferent que novolen deixar-ho amb herencia als seus fills com ells ho han rebut dels pares i avis la teua viisió será decebedora per sort o per desgracia aquestes persones som una minoria davant de la societat del consumisme iresponsable.Fa un temps es pensaba que no es podria reduir el desaprofitament de l'aigua tant amb la seua deficitaria distribució com els usos que se li donaben ( reg a manta o per inundació,utilizació de les aigues tratades per al reg de jardins publics, ordenacio del territori,els estalvis al consum domestic amb campanyes ) per aixo pense que la teua visió es pesimista envers els ciutadans i ciutadanes pero no cregues que jo sóc un gran optimista,jo més bé pense que sóc un optimista relatiu i prudent que pensa que ja molt a fer pero que no hi ha que detindres massa temps a pensar i que cal fer ja solucions particulars per tal de caminar cap a la solució global
salut
Sigues el primer a qui li agrada això.