Daniel OG
#0
Aquí teniu un programa senzill i ràpid per canviar la mida de les imatges JPG. Funciona a Windows i a Linux amb Wine. És el que jo sempre utilitze. Avís: NO serveix per a imatges .png, .gif i demés. 1) FILES: arrossegueu aquí les imatges que voleu canviar la mida, o trieu una carpeta o arxius 2) SIZE: establir la mida nova, podeu escollir: - intel·ligent (canvia la mida segons el màxim entre ample i alt i escala la imatge en proporció) - ample o alt determinat, segons la proporció - ample i alt determinat, sense tenir en compte proporcions - per percentatge 3) OUTPUT: - Output directory: destí dels fitxers re-dimensionats (*) - Opció de mantenir el nom dels fitxers - O bé, generar un nom de fitxer incremental - O bé, sobre-escriure els fitxers originals (compte!) També aquí s'escull el nivell de compressió. Per defecte és 25. Al mètode de re-escalat, el recomanat és Lanczos3. (*) Hi ha un bug, esborreu manualment el que hi ha a "directory" abans de donar-li a browse 4) RESIZE: inicia el procés... és bastant ràpid El programa ha desaparegut de la xarxa, però aquí teniu un mirror proporcionat per moi: http://intercentres.edu.gva.es/intercentres/03010600/descar gas/JPEG-Resizer.zip No cal instal·lar-ho, només extraure el resizer.exe a un lloc útil, com l'escriptori.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Delia
#1
moooolteees graaaaciieeeees! (L)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#2
Moltes gràcies!! =P
això a mi també em fa falta!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dèlia
#3
xDD Jo ho faig amb el photoshop, i acabo de baixar-me això i no l'entenc xD
Sigues el primer a qui li agrada això.