Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat
No has iniciat sessió.
Pàgines: 1
Un operador informàtic de l'Ajuntament de Santa Cruz de Tenerife ha estafat més de 230.000 euros al consistori. Accedia al servidor d'Oracle i, des d'allà, a una clau informàtica que li permetia modificar la seva nòmina amb un editor SQL, tant en el sou base com a complements, total de meritació i líquid a percebre. Una vegada que s'havia fet la transferència bancària, Juan Manuel tornava a accedir a la mateixa base de dades i introduïa les dades correctes dels seus havers.
Font:
http://www.canariasahora.es/noticia/115386/
Així que si tens la oportunitat:
raxor (menéame.net) escrigué:
Codi:
UPDATE `nomines` SET `import` = 3500 WHERE `dni` = '12345678Z'; COMMIT;I un dia després:
Codi:
UPDATE `nomines` SET `import` = 852.15 WHERE `dni` = '12345678Z'; COMMIT;
Desconnectat
Que tio!
Desconnectat
Vaya tela... aquests no tenen ni puta idea de seguretat...
Desconnectat
és el jefe!
Desconnectat
i ou.......!! jajaja
da, i xxx... mans quietes eh........q us veig tramant algo semblant....... xD
Desconnectat
Dona doncs si poden que ens fajen uns quants favors >.<
Desconnectat
Si eh XDD
Desconnectat
Doncs jo sembla que he aconseguit el contrari....
Les administracions públiques no paren d'intentar robar-me pasta....
Desconnectat
Timofónica em passa factures dient que no vaig contractar el pack amb cap oferta (però sempre al cap de setmanes em retornen la pasta)
Bicing em vol cobrar 200€ perquè ells van perdre una bici durant 2 dies per errors informàtics seus i de competencia dels seus operadors...
Si em compro una bici no em dura ni un puto any a Barcelona....
La uni em cobra 40€ per imprimir un full amb la matrícula (bé ara m'ho cobren per un full virtual no imprés)
aaaaaaaaaaarrrrrrrggggggggggggggggggggg!!!!!!!!!!!!!!
Desconnectat
Algú té algo molt gros en contra teva, Xiao xDDD
Desconnectat
Uff Xiao, si cregués en aquestes coses et diria que algú et fa budu xD

Desconnectat
És Bill Gates que em té por
Desconnectat
Pàgines: 1