Talia
#0
No sabia on posar aquest tema... eurovisió en cultura?? eurovisió en política??? xDD Ex-concursants d'OT volen evitar que Karmele Marchante representi Espanya a Eurovisió En efecte, els triunfitos han decidit presentar batalla al veure el “baix nivell” que ha caracteritzat les actuacions d'Espanya els darrers anys. Personatges com Rodolfo Chikilicuatre o la candidata d'enguany Karmele Marchante han encès la ira dels artistes, que han presentat diferents candidatures per tal d'aconseguir la representació espanyola a Oslo. Els candidats acceptats es coneixeran el proper dilluns 18, i se'ls podrà votar fins el divendres 5 de febrer. Cada usuari podrà fer 5 vots al dia des d'una direcció de correu valida, i es podran donar a un mateix candidat o repartir-los entre les diferents candidatures. Els 10 artistes o grups més votats a la web participaran en una gala de Televisión Española on el públic podrà escollir els seus preferits -via SMS i trucades telefòniques-, tot i que també influirà la votació d'un jurat d'experts, escollit per la cadena publica espanyola.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#5
M'és igual, tots els tertulians no em pareixen de fiar. No em mola, que vols que et digui..
A més, lo de bazòfia ho deia per Eurovisió en si :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#6
a ja, el meu profe d'expe fa molt de temps, deia que era una CAMAMA! (m'encanta aquesta paraula xd)
però espanya ha de donar la imatge del que és, i ella no ho podria fer millor jaja
:)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#7
Potser, però si tenen que treure pasta dels impostos per a que Espanya quede en ridícul, val la pena enviar a qualsevol espinyol i que ho faça gratis xDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#8
la veritat és que em rebenta molt que es pagui amb els nostres impostos...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#9
Crec que Espanya vol guanyar per la cua a eurovisió....
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#10
EIII que la KARMELE està desqualificada!!! :(
es veu que no pot participar pq diu carrefour, entre altres coses xdddd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#11
si?????????? jaaaaaaaaaaaaaaaaaajajaja caram........ jaja
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#12
No se si riure o plorar amb aquest assumpte xDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#13
Tampoc canvia molt la cosa, amb la Karmele o sense quedarem per la cua per variar ! xdd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#14
O per la cua o de cul xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#15
Jo volia que anara per a que Europa veiera com és l'espanya cañí.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#16
Per cert, ara que diu... És cañí, caní o cani? quina diferència hi ha? xD
Pots opinar, este tema té fusta.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#17
No hi ha diferencia, el típic espanyol es cañí, ergo madrileño/marronero, ergo cani. I caní és el mateix xro amb accent xDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#18
ei ei ei, per video bo d'eurovisio, son els d'un paiu que sempre ho intenta pero no passa ni la primera "fase" (o el que sigi, eliminatoria, etc,..)
mireu mireu el qe vulia presentar aqest any
http://www.youtube.com/watch?v=7dCCBbIjynM
xD
un saluduu!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#19
a veure, jo ho sent, pero es q no veig eurovisió, no estic al dia, sorryeume!
Sigues el primer a qui li agrada això.