Albert
#0
He començat recentment a llegir aquesta saga (el primer volum és el de la foto) i és senzillament fantàstica.
Us situe. Andrzej Sapkowski és un escriptor polac que es fèu notablement famós entre els fans de la literatura fantàstica per la saga de Geralt de Rivia, que es compon de set llibres fins avui:
- Geralt de Rivia I: El último deseo.
- Geralt de Rivia II: La espada del destino.
- Geralt de Rivia III: La sangre de los elfos.
- Geralt de Rivia IV: Tiempo de odio.
- Geralt de Rivia V: Bautismo de fuego.
- Geralt de Rivia VI: La torre de la golondrina
- Geralt de Rivia VII: La dama del lago.
Vaig sentir d'aquestos llibres a arrel del joc "The Witcher", en tendes des de fa un any més o menys i que va rebre una crítica notablement bona. El tinc en "pendents" xD.
L'argument gira en torn a Geralt, un bruixot. En contra del tòpic fantàstic de bruixot de capa i barret, Geralt és un mercenari caçador de monstres. Armat amb una espasa de metall per als humans i una de plata per als monstres, apart de pocions i conjurs, recorre el tenebrós món en el que li ha tocat viure en busca de diners.
Geralt és un personatge carismàtic, solitari, irònic i magnífic tant en disseny com en profundització. La trama inclou nombroses decisions morals, parts romàntiques i molta, molta acció. L'escriptura està decorada i brillantment escrita, sense deixar de ser concisa, clara i ràpida. Ho recomane a qualsevol lector.
Us deixe el trailer del primer joc, The Witcher. A poca imaginació que tingueu us jure que el llibre el viureu igual que aquestes imatges ;)
[youtube]eVAHVaqcpyc[/youtube]
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#1
Ja me l'he acabat, en poder vaig a pel segon xD.
Us recomane l'edició d'Alamut (foto): tapa dura, mapa i il·lustracions ^^
Saluti a tothom, si algu l'ha vist o ha sentit parlar que comente plzzz
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#2
M'he acabat ja el tercer llibre i estic jugant al joc (The Witcher) a l'espera de que surta el The Witcher 2 i també a comprar-me la quarta part. To viciat que estic.
Molt recomanable, no em cansaré de dir-ho xD
pd: The Witcher fou Game of the Year quan va sortir, i The Witcher 2 sembla que durà el mateix camí :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#3
Quan tinga diners potser m'ho compro a vore...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#4
Oh yeah! la saga de Geralt de Rivia!!!!!!! m'encanta >w<
Sigues el primer a qui li agrada això.