Albert
#0
Tenia ja ganes d'obrir aquest topic, veig que no hi ha ningú així que m'anime. :) The Big Bang Theory és una sèrie de TV americana que durant els darrers anys ha fet furor pertot arreu i que potser conegueu de vista. Us estalviaré els detalls de producció perquè sé que ningú els llegeix xD. És una sèrie de comèdia que tracta la vida i les anades d'olla de dos companys de pis, els dos físics, nerds i frikis: Leonard i Sheldon. Tenen dos amics amb la mateixa professió més o menys, Howard i Raj, i tots treballen a la Universitat. La veïna de Leonard i Sheldon és Penny, la típica rossa buenorra no-friki. És una sèrie brillant: els diàlegs són boníssims i és una de les poques sèries de les quals TOTS els capítols et fan riure, encara que sols siga una mica. No perd qualitat en cap episodi, i aixó que va per la tercera temporada. Us adjunte un link a SeriesYonkis on podeu vore-la online (Megavideo) i descarregar-la mitjançant Megaupload. http://www.seriesyonkis.com/serie/the-big-bang-theory/ Aquí ;) Disfruteu-la, estem parlant d'una de les millors comèdies juntament amb How I met your mother. Salut i justícia!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#1
Fuaa, ja he vist l'ultim (el 11) i aixó que va ixir ahir a USA ^^
Si no l'eu vista vos la recomanen enormement!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#2
YEAH YEAH YEAH YEAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Big Bang Theory && How I Meet Your Mother!!!
Just ara estic mirant How I meet Your Mother ^^
Aviat provaré "IT Crowd". Fés review si l'has vist!! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#3
Xiao! Actualment son les uniques que segisc!
Jo vull vore si prove amb flashforeward que diuen que es bastant addictiva ^^
TBBT & HIMYM (L)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#4
De flashforward encara no he llegit res de bo, et recomano Lost, és la millor en el seu gènere (que jo haja vist ;) )
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#5
FlashForward, "llegit"??? Ah que ve també d'un cómic/manga????
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#6
xDDDD
Com no sigen els guions xddd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#7
No he llegit de crítiques xDDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
spartakus
#8
La tercera temporada perd bastant. Llàstima... :S
Sigues el primer a qui li agrada això.