Victor
#0
Aquestos temes, encara que avorrits s'han de presentar i debatre. Es quelcom ineludible si no volem desaparéixer o restar condemnats a ser una minoria. Cap a on va flog.cat, pot continuar siguen una comunitat de fotolog de per vida? O per contra ha de ampliar els seus dominis, i autodefinir-se d'altra manera? No se si açò s'ho ha plantejat el nostre admin daniol, canviar aquesta mena de coses a la nova versió de flog.cat.
A mi personalment, l'idea de comunitat de fotolog, ja no m'atreu. Soc l'únic que ja no entra regularment a aquella pàgina? O es una conducta generalitzada? No quedaria millor "La xarxa social en català" per exemple?
Flog.cat necessita canviar les seves bases i renovar-se. I la nova versió resulta el moment idoni per a fer-ho.
No cregueu?
PD: Que algun moderador moga açò a construcció de flog.cat o al sub-fòrum idoni.
Sigues el primer a qui li agrada això.
#1
Em sembla una idea intel·ligent.
Jo personalment crec que fotolog és una xarxa social molt atractiva, més que la resta. Com has dit, crec que l'encert és la ampliació.
A banda del canvi de l'autodefinició, quins canvis creieu que s'haurien de fer? Què coses concretes?
Anem parlant. :)
tema mogut.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#2
Entre carallibres i tuenti, crec que fotolog ha passat a segon lloc...
Jo faria que flog.cat agafara més campanyes... com la campanya per la qual va ser creada la web... el que hem parlat, que si tuenti, que si youtube... nose, moure'ns... esta clar que els inicis han sigut pel fotolog... inclòs jo no llevaria ni el ranking ni res d'aixo, nose, ha sigut pel q hem nascut! peròno sols quedar-nos ahi...
Lo de la xarxa social en català també està graciòs... per que anem fent la nostra familia, anem omplint el forum amb xarrades i tot aixo....... i ara amb les noves aplicacions de les nostres fitxes i la dels alters, i lo dels blogs...... no ´se, no sols som la comunitat de fotolog en català xD....
uf es que...... es tan complicat jaja no se si lameitat que he dit ho heu entes, pero no estic per pensar com escriure...... tinc son xD....
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#3
Tan es si repetixes idees taa el que conta es que digam allo que cregem.
Demà redacte mes coses hui tinc examens i deuria estar estudiant xdd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#4
thor i jo parlàrem i potser ens convinga donar-li força a la campanya de "Tuenti en català" que segons pareix està un poquet feble...
Per la meua part jo no estic molt post en xarxes socials i tal, pero podria ser convenient fer una miqueta d'spam (xD) a totes les pagines en català.
Es el procediment per defecte :) encara que també potser abans podriem fer-li un llavat de cara a la pàgina inicial, no se...
Aixó que dieu de la xarxa social en català em pareix una bona idea, potser deuríem seguir per ahí ^^
Bon topic thor, estava esperant a que algu l'obrira ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#5
tuenti en català ja !
:beset:
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#6
Cada dia em venen noves idees per a afrontar aquesta campanya.
La primera es la que ja ha anomenat albert que es basa en fer una campanya viral a els mitjans en català que pugam, (el racó, vilaweb, antiblavers, blocs, la tafanera, etc etc) i dir que si volen firmar poden fer-ho a "flog.cat/asdfasdf"; i que el dia X, tothom inunde tuenti amb els missatges que prèviament haurem elaborat.
Amb això l'efecte es doble. Per primera podem fer que abans (o després) de signar els aparega un missatge inroductori sobre la pàgina, una mica d'història els principis, en que consisteix, objectius... I segon que s'impliquen en la campanya per a "inundar tuenti" amb missatges per aquest en català.
pd: Si ho fem seriosament podríem contactar amb algun mitjà de comunicació de masses. Com l'avui, el periodico o perquè no, tv3!
Evidentment hem de preparar-ho i col·laborar tots junts.
Vinga va, que podem!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#7
Jo faig el que faja falta ;)
Oho, aixo del dia X em recorda al 5 de novembre de V de Vendetta :3
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#8
Albert tu ens podries ajudar molt si col·labores amb la repu per a dissenyar certes imatges.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#9
Ok, si em proposeu un disseny jo vaig fent, pero espereu primer q traga el PK 3 ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#10
Ens centrem ara en la campanya tuenti en catala????
Imatges per un futur tuenti en catala, si colaborem amb flog.cat?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#11
Seeeh
Sona bé!
Sigues el primer a qui li agrada això.