Daniel OG
#0
Anava jo a la universitat quan em truca des del 1485 una senyora sudamericana en espanyol per a explicar-me les maravilles de Movistar. Seguidament jo li dic, textualment, - "No me interesa Movistar, no quiero saber nada de Movistar, absolutamente nada". - "Por qué, señor Daniel?" - "Porque son la compañía más ladrona y más cara de todas y ya acabé harto de ustedes en su tiempo". - "Bueno, lamento las inconvenieniencias que pudo tener en el pasado con nosotros, pero Movistar es la compañía más barata según estudios de ahora" (!) ((Més barata????????? "Estudios de ahora"?????????)) - "Que no, señora" - "Con qué compañía está usted ahora, Daniel?" Arribats aquí li anava a dir "i a tu què t'importa?" - "Yo con Yoigo" - "Pues... según estudios Yoigo es la compañía más cara, una de las compañias más caras" ((!!!!!!?????? aquesta tia té estudis per tot)) - "Sí, lo que usted diga" - "Buenooo... de acuerdo, señor Daniel, no le molesto más" Seguisc el viatge cabrejat per la trucada.... i pensant... que a l'endemà havia de trucar per saber per què em truquen i d'on collons s'han tret el meu número. Ho faig i aquest és el resultat: - "Ayer una señorita compañera de ustedes totalmente impertinente me llamó al número XXX y quiero saber por qué me llaman y de donde han obtenido mi numero" - "Nosotros realizamos llamadas con información comercial de su interés" - "Pues no es de mi interés en absoluto, no quiero saber nada de ustedes. Lo único que quiero saber es por qué me llaman y de qué tienen mi número para llamarme y molestarme" - "Le informo de que dicha información es confidencial, no se la puedo decir" - "Cómo que es confidencial? Yo tengo derecho a saberlo" - "Pues eso es una máquina de marcado automático que va marcando números" - "Pues lo voy a denunciar yo eso" - "De acuerdo, buenas tardes señor" Així que i doneu-vos de baixa de aquesta companyia de lladres i tàctiques mafioses, empresa de la qual un dels màxims pocavergonyes que s'omplen la panxa a costa dels usuaris és el indecent Eduardo Zaplana o Iñaki Urdangarin. Pense presentar una reclamació a la oficina d'atenció a l'usuari de les comunicacions. Per cert, em ve al cap la AT-5000 de Homer Simpson: http://imagefra.me/
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#1
jaja que tela........ jo soc movistar u_U jajaja qui paga, mana... xD ho senc da jajaja
doncs... a ma casa lis ha pegat per trucar de vodafone...
i un dia, vaig despenjar el telefon i una veu em diu: no cuelgue, en breve le pasaremos con nosekin. I comença una música i jo... espero. Es posa un home i em diu: Hola, buenos dias. I li dic jo: adiós. I li vaig colgar jajajaja vaig esperar sols per dir-li adeu... que farta estic de la publicitat telefonica... que agobiants... quan jo vulgui algo, ja buscare jo no?! ufff
Da, ja ens contaras si reclames, com quedes ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#2
Vodafone tres quarts del mateix.
Estes companyies contracten a sudamericans, però allà als seus països, amb el benefici per a les telefòniques que els paguen tres pessetes.
I aquestes trucades les fan des d'allà. (a través de proxys muntats per la operadora)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#3
Jajaja si veguereu com es va posar mon pare quan voliem donar-se de baixa en Telefónica... Tot el rato cridant i cridant, i els tios no s'enteraven de res, o feien com que no xD i mon pare estava sempre: "putos guanaminos"
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#4
A casa meva saps qui truca no t'ho creuras truquen els fills de puta de YOUIGO son uns pesats no cal dir que tots son uns lladres .
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#5
Youigo xDDD, es Yoigo
pero quan els dius que no t'interesa fan com q no "te oyen" ;) encara que aixó pasa en totes les empreses d'aquet ram...
La pela es la pela, segons pareix U.U
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#6
sisi , la pela es la pela
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#7
Jo sóc de movistar... però la veritat és que n'estic fart de TOTES les companyies telefóniques.
TOTES són un timo i sempre intenten fotret la pasta per qualsevol lloc.
Els serveis d'atenció al client de totes les companyies són pésims, sobretot si truques en catellà. Les senyores al menys semblen algo més educades, en canvi els mascles són uns passotes que mai saben res.
Jo ara sempre truco i demano atenció en català ja que són molt més amables i es prenen algo més seriosament el seu treball.
Pero, igualment, TOTS són uns putos incompetents....
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#8
Ningú ha parlat d'Orange encara.... Potser són encara pitjors...
I mira quines altres burrades fan:
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#9
HOSPITALES DE JOBREGAL jajajaja xDDD
En "Ontinyent" es poden fer tmb cagades, pero esta es enorme!!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#10
xDDDD Orange m'han dit que és lo pitjor... Han unificat lo pitjor d'Amena i lo pitjor de Wanadoo xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#11
i a mes francesos xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#12
Owned!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#13
HOSPI que? jajaja
dish la publi!!! xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#14
Amb notícies com aquesta, a banda de que és una vergonya, no sé quan tindrem atenció en català:
* " http://www.adslzone.net/article1339-telefonica-despide-a-120-trabajadores-y-traslada-su-call-center-a-america-latina.html Telefónica despide a 120 trabajadores y traslada su Call center a América Latina "
* " http://www.adslzone.net/article3367-jazztel-abre-otro-call-center-en-chile-consecuencia-del-aumento-de-clientes.html Jazztel abre otro call center en Chile consecuencia del aumento de clientes "
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#15
dabum...dish
U.U
Sigues el primer a qui li agrada això.