Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat
No has iniciat sessió.
Flog.cat ha enviat una sol·licitud per usar la versió Beta de Google Wave dins dels serveis Google que ofereix flog.cat.
Actualment els serveis de flog.cat proporcionats per Google com correu electrònic, calendari, etcètera només estan disponibles per als administradors i gent participativa que ho ha sol·licitat.
Entre els arguments enviats per a participar, es troben ajudar en la fase beta de l'eina fent "feedback" i reportant possibles errors i oferir participar en la traducció al català de l'eina.
Veiem si accepten o no la inscripció a aquesta fase.
Si no coneixeu Google Wave mireu aquest llaaaaaarg vídeo. Wave promet:
Desconnectat
Jo vaig vore el video fara uns mesos, i he estat obsertvant alguna que altra novetat d'aquest projecte. Peró no vaig demanar cap invitació.
A veurem que tal ^^
Desconnectat
Es poden també demanar també invitacions individuals... No sé si realment seguixen acceptant.
En este cas he enviat la sol·licitud per a tots els de flog.cat, la sol·licitud destinada a administradors de Google Apps, on està la plataforma de serveis Google de flog.cat
Desconnectat
Acabe de rebre una invitació a Google Wave!
No obstant, encara no puc accedir ja que segons em conten, hi ha vàries fases.
I només me l'han donat a mi que sóc l'administrador, per a la resta d'usuaris serà més endavant.
Desconnectat
No tinc ni idea q es en Wave xD
i ara no tinc temps per a veure 1h i algo .... xD
ja m'ho miraré o m'imformaré!
Desconnectat
Ua, que sort ^^
Desconnectat
Desconnectat
jaja jo també ho sabia!! ^^ jajaja
ale doncs, per a l'heroi!
Podries fer un resum de que es exactament aixo... xD
Desconnectat
Aquí teniu en què consisteix: http://www.renovat.org/?p=2242
Desconnectat
Oooh, doncs pareix interesant! Em donava vaguera vorem el video complet -.-' pero així, tot resumidet, em pareix una bona aposta...
Encara qu tindrà problemes de segur amb Microsoft per integrar-hi el Messenger...
Desconnectat
Integerar messenger??? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA XDDDDD :lol:
Desconnectat
Desconnectat
Encara m'estic riguent xDDDD
Desconnectat
com dures, eh? xD
no ha sigut una cagada tan gran, n'he fet de MOLT majors...
experiència personal apart (¬¬*) el wave pareix estar bé
ja el provaré quan isca ^^
Última edició per Torkemada (15-10-2009 18:56:05)
Desconnectat
ajajaja que burlonet el xiquet eh? jajajaja 
Desconnectat
:fuckyou: :pucko:
Última edició per thor9216 (16-10-2009 16:16:00)
Desconnectat
quant d'amor!! ^^ M'ENCANTA!! 
jajaja
Desconnectat
gràcies thor per fer-me un tall de mànegues i sacudir-me metafòricament amb un martell de madera mentre somrius 
es doneu compte de que tots els temes d'aquesta web acaben degenerant en còpies de "L'avorriment" ?? xD
Desconnectat
jajajaja si senyoretx2........ jajajaja com ens n'anem de l'olla pel qualsevol cosa... xD
Desconnectat