Daniel OG
#0
(Pose això perquè mai trobe aquesta informació un parell de vegades que l'he necessitat xD) REPERCUSSIÓ DE COMISSIONS I DESPESES .- En el procés d'execució d'una transferència entre dos comptes d'entitats bancàries diferents, les diverses entitats que intervenen, entitat emissora, entitat del beneficiari i entitats intermediàries obtenen normalment una remuneració pels seus serveis. El client ordenant d'una transferència a l'exterior, haurà d'especificar la forma de distribució de les comissions i despeses d'acord amb les opcions següents:
  • Transferència OUR: El client ordenant es fa càrrec de la totalitat de les comissions i despeses. En aquest cas l'entitat ordenant transferirà íntegrament l'import de l'ordre, i carregarà a l'ordenant l'import de l'ordre més les comissions i despeses de tot el procés. Per tant, en destinació no es deduiran despeses al beneficiari.
  • Transferència SHA: El client ordenant paga les comissions i despeses de l'entitat ordenant i el beneficiari els restants. L'entitat ordenant transferirà íntegrament l'import de la ordre, i carregarà l'ordenant l'import de l'ordre més les seves comissions i despeses. La resta d'entitats intervinents podran deduir de l'import rebut les seves comissions i despeses.
  • Transferència BEN: El client ordenant no paga comissions ni despeses (únicament per conversió de moneda si s'escau), sent el beneficiari el que suporti la totalitat dels mateixos. L'entitat ordenant deduirà de l'import de l'ordre les seves pròpies comissions i despeses i transferirà a destinació la quantitat resultant. La resta d'entitats intervinents podran deduir de l'import rebut les seves comissions i despeses, abonant al beneficiari el net corresponent.
En el cas que el client ordenant no especifiqui res, l'entitat executarà l'ordre amb la opció OUR. Font: bde.es / citibank
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#1
Puc posar-me aci els meus horaris universitaris i de treball, per si se m'obliden? jaaj q nuuu ajaja
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#2
Que tio, guardateu en el google docs o algo xd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#3
Espera que vaig a posar mapes per a no perdre'ls xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#4
ale, vinga, fons comú xD
felicitaaats!
Sigues el primer a qui li agrada això.