Daniel OG
#0
El cos sense vida del creador de la popular sèrie de dibuixos animats japonesa "Shinchan", Yoshito Usui de 51 anys, ha estat rescatat avui, nou dies després que desaparegués quan feia senderisme a una zona muntanyosa.
La policia japonesa buscava Yoshito Usui en una zona accidentada, a la qual havia anat només el passat dia 11 de setembre a passejar i després d'assegurar als seus familiars que tornaria aquell mateix dia.
Segons la televisió pública NHK, el cos del popular mangaka va ser trobat dissabte a la muntanya Arafune, a la província de Gunma, al nord de Tòquio, i després de ser rescatat s'ha confirmat la seva identitat. La Policia creu que Usui va caure per un precipici de 100 metres quan passejava per un sender.
Font: http://www.publico.es/televisionygente/253741/aparece/muerto/creador/sinchan
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#1
ostia....
Pobreeee...
x_x no sabia res!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#2
mare meua...
no fotis...
que indignant, i a les noticies no ho trauen T_T
visca shin-chan, i visca yoshito-sensei
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#3
A canal 9 ho han tret xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#4
toca't els collons, no trauen mai res i ara... ¬¬*
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#5
Per cert, deixaré constància de les nostres més sentides condolences de part de l'equip i usuaris de flog.cat
Off topic: La versió espanyola de Antena 3 és horrible, m'encantava en català.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#6
+100
en català era milers de vegades millor ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#7
wa yeah. Jo ho vaig veure en català el primer cop, i després en castellà ho veia super estrany... xD Igual com Doraemon o Arale, en català són més monos! ^^ xP
Sigues el primer a qui li agrada això.
#8
Pobre ... No ho sabia
De totes formes si ho hagues sentit en canal 9 no m'ho hagues cregut (xdoneu x no possar accents, no puc.xd)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#9
en castellà sonava enormement pijo :vomit:
de totes formes, Shin-Chan no ha mort, perquè hi ha moltes restes d'ell pertot arreu (no sols el manga i l'anime, també munts de merchandising)
Llarga vida a Shin-Chan :)
Sigues el primer a qui li agrada això.