Gina
#0
Suposo que tots coneixeu la sèrie d'anime més passada pel Club super 3 i que ara està arrassant a cuatro: Bola de Drac. Concebuda per Arima Toriyama té tres sagues.
En la primera es narra la vida infantil d'un noi poc corrent el qual es transforma en mono amb la Lluna i que poseeix una força desmesurada.
En la segona entrega "Z" ens ensenyen com aquest noiet s'ha fet gran i ja forma una família sense oblidar mai que és un desl guerrers més forts de l'univers. Els enemics són cada cop m´s forts i sofisticats que a la primera saga.
Finalment, l'última saga "GT" ens mostra la vida ja dels néts del protagonista inicial, mentre ell els acompanya de nou fet infant.
Molts grups de fans estaven treballant en fer una quarta entrega "AF" on es pretenia fer arribar els Súper Guerrers des de la Pan (néta den Goku) fins la Videl (dona de'n Gohan, fill primogènit d'en Goku).
"GT" ja va ser una saga amb poc suport del benvolgut Akira, la meva pregunta és... considereu que "GT" va ser només una forma de guanyar més diners o realment és la millor part de totes?
Personalment considero que "GT" va ser un gran error, "Z" és la millor entrega, centrant-nos en la saga de'n Cèl·lula... per mi el combat més guai és quan en Gohan es converteix en súperguerrer per derrotar el Cel.
Opineu va :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#1
Estic d'acord que GT sembla que es fés precipitadament veient l'éxit de Z, però a mi no em va desagradar gens.
Aquests dies vaig mirant capítols de Dragon Ball Kai i m'estan portant grans records ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#2
A mi em va agradar GT, especialment perquè la majoria de capítols tenen una animació més cuidada...
Comparant Dragon Ball en conjunt, no em pareix gens mala GT. I la trama no és tampoc roïna. Així i tot, no hi sóc un gran fan de la serie, hi preferisc altres ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#3
A mi m'agraden totes dues. Les he vistes i penso que cadascuna té lo seu.
Sigues el primer a qui li agrada això.