Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

El teu personatge d'anime!

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 03-09-2009 13:41:31

AraleChan
Usuària
Per dormir llegeix post's
Registrat: 19-07-2008
Missatges: 379

El teu personatge d'anime!

Tothom d'aquí algun cop haurà vist alguna serie d'anime o haurà tingut entre les mans algun manga ni que fos per preguntar: i eto que e lo que e?, bé, donat això m'agradaria fer una pregunta muahahaha

Quin és el teu personatge preferit de manga/anime? Si és més d'un, doncs més d'un. Estaria guai fer-ho en plan:

Nom de l'anime:
Nom del personatge:
Tipus de personatge:
Per què t'agrada:

Jo en poso un

- Death Note
- L
- Detectiu adolescent encarregat d'un dels casos policials que més de cul duu a la policia del Japó: un assassí en serie que mata sense tocar a les persones. El seu paper a la sèrie és relativament curtet però molt intens (curtet per què no dura tota la sèrie) i té frases molt guaiiis ^^
- M'agrada per què és una persona molt analítica i intel·ligent i mola molt el posat de loco que fa. És excèntric però alhora molt interessant com a persona i resulta divertit veure com sembla un nen petit redescobrint el món.

Heoricament llançaré lluny la meva roba per estar despullada com les roses que ballen al meu voltant, volant lliures. Si hem de separar-nos per qualsevol mitjà et prometo que canviaré el món.
- Podrem canviar el món, jo no em penso rendir, el somnis seran realitat big_smile -

Desconnectat

03-09-2009 13:41:31

#2 03-09-2009 14:46:27

darkshadow_jumpy
Usuari
Cervellet
Registrat: 19-11-2008
Missatges: 434

Re: El teu personatge d'anime!

- Elfen Lied
- Lucy / Nyu
- És una diclonous, una evolució dels éssers humans... un diclonius té banyes al cap, i uns braços invisibles q són capaços de tallar-ho tot! ^^  El objectiu d'un diclonius és destruir a la raça humana però com q ella de petita havia tingut problemes no era així.
- M'agrada xq és una sèrie d'anime q també està en manga, però es distinta... en el manga m'han dit q t'ho deixen tot més clar, en anime tens q imaginar-t'ho tu... xDD i bé és una sèrie q es anime-gore amb escenes violentes de sang, escenes en q els personatges surten nusos... etc. I com a mi m'agrada el gore, em va agradar bastant i va marcar en mi... smile

Espero haver recomanat bé la sèrie... ja us dic, aquí a recomanar sèries i quantes més sèries millor !!

//*//Jumpy//*//

||*|| Com a català què sóc moriré en la foscor, i no cara al sol perquè seria morir com un traïdor ||*||

Desconnectat

#3 03-09-2009 14:47:04

minyi310
Usuari
No és friki, pero ho intenta
Registrat: 17-07-2008
Missatges: 122

Em mola el detectiu conan , estpa molt xulo jejej

Desconnectat

#4 03-09-2009 19:08:01

RoOl
Usuària
No és friki, pero ho intenta
Registrat: 11-05-2008
Missatges: 114
Web

Nom de l'anime: Love Hina
Nom del personatge: Kaolla Sū
Tipus de personatge: És una estudiant adolescent de 13 anys que viu a una residència amb unes quantes noies més. És extrangera però no es sap de quin país. Té molta traça amb les màquines i sembla sempre feliç.
[b]Per què t'agrada[b]:m'agrada la serie en general, el manga i l'anime. A més les cançons són tope de guais. I el personatge m'agrada perquè és molt riallera i al ser de fora confon coses moltes vegades i sempre prengunta: Això es menja?. Li agrada molt menjar ^^

Si menjes massa pinso, estaràs ple de pinso.

Desconnectat

#5 20-09-2009 18:21:26

Torkemada
Bad motherfucker
Adicte.cat
Ubicació: Pork City
Registrat: 20-09-2009
Missatges: 1418
Web

xD anem a vore...

Nom de l'anime: Fullmetal Alchemist
Nom del personatge: Greed
Tipus de personatge: És un homunculus (un humà artificial) creat per un dels malvats de la sèrie. És un paio molt ambiciós, intel·ligent i que sempre pensa en posseïr la major quantitat possible de poder. De fet, la seua meta final és governar el món. El seu poder és augmentar la concentració i disposició dels àtoms de carboni del seu cos per a crear sobre la seua pell una armadura quasi impenetrable.
Per què t'agrada: És un personatge molt carismàtic, a més de irònic, sarcàstic, i sol caure molt simpàtic a la gent. A més és l'únic Homunculus que està de part dels bons xD

...nostamal.

Desconnectat

#6 07-12-2009 02:06:49

icedheart
Freak
Veterà
Registrat: 07-12-2009
Missatges: 152

ufff...a mi m'agraden un munt de personatges! v.v' és igual, poso un de sol smile

Nom del manga: Naruto
Nom del personatge: Sai
Tipus de personatge: Ninja de Konoha que pertany a l'arrel i al equip 7 (apareix en Naruto Shippuden)
Per què t'agrada: M'agrada en part per que és bastant diferent als altres personatges, es enitmàtic i no se sap que pensa big_smile

http://img19.imageshack.us/img19/5177/katekyoiced.jpg

Desconnectat

#7 07-12-2009 10:46:45

Torkemada
Bad motherfucker
Adicte.cat
Web

Sai? Si no fora per la roba a m' m'agradaria també, amb les tècniques de pergamins i tal...
Últimament està fent d'agent secret en tots els capítols xD

...nostamal.

Desconnectat

#8 07-12-2009 11:43:37

deadxboyss
Usuari
Paleta de temes
Ubicació: devant l'ordinador o.o
Registrat: 06-12-2009
Missatges: 69
Web

Nom de l'anime: Bleach
Nom del personatge: Ichimaru Gin
Tipus de personatge: nose, era el capità de la tercera divisió fins que va abandonar la 'soul society' per ferse dolent :]
Per què t'agrada: no m'ho e plantajat mai xD suposu k perque mola molt jaja'

http://i148.photobucket.com/albums/s1/polpin/neeeeL.jpg
http://i148.photobucket.com/albums/s1/polpin/gallerypool20.jpghttp://i2.tinypic.com/wwmb7b.png

Desconnectat

#9 07-12-2009 12:40:37

Torkemada
Bad motherfucker
Adicte.cat
Web

Ohoo, "Ikorose, Shinsou"

Que gran és Gin. Però a mi em mola més Kensei Muguruma smile

...nostamal.

Desconnectat

#10 20-10-2010 11:50:39

Vtopvs
Professor Freak
Professional Freak
Ubicació: Amaurota
Registrat: 16-06-2008
Missatges: 490

Nom de l'anime: Saint Seiya
Nom del personatge: Seiya
Tipus de personatge: Noi orfe japonès que és separat de la seva germana i dut al Santuari d'Atenea a Grècia a formar-se com a sant/cavaller. És el protagonista de la sèrie i el que derrota als enemics.
Per què t'agrada: Doncs era el meu personatge favorit des de petit (allà per l'any 90-91, quan es va començar a emetre l'anime a l'Estat espanyol). Per això, per què va marcar la meva infància, és el meu personatge favorit.

Desconnectat

#11 18-12-2010 22:28:25

Vtopvs
Professor Freak
Professional Freak
Ubicació: Amaurota
Registrat: 16-06-2008
Missatges: 490

Bah, el Gin Ichimaru me'l carregaria d'un colp de zanpactor de la ràbia que em fot.

Desconnectat

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB