Daniel OG
#0
Es necessita algun responsable una mica friki i amb coneixements sobre el tema per a portar la secció del manga/anime, i publicar coses REGULARMENT.
S'hauria de:
- Primer de tot, comprometre's
- Publicar notícies relacionades amb el anime/manga
- Posar enllaços a descàrregues externes de capítols interessants
- Històries de personatges manga/anime
- Etc, etc.
Qui? :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#23
Tema creat
http://forum.flog.cat/p4849-recomanacions-reviews-semanals-manga-anime.html#p4849
Aquet migdia posteje una review de Fullmetal Alchemist ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#25
EPIC FAIL
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#26
i auto-OWNED !
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#27
qui serà aquest mal parit ke toca tant els uebs
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#28
...però que cony passa aci?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#29
Estava pensant una mica en què li falta a la secció per a donar-li una mica més de vida. Vull dir, se suposa que en un fòrum la gràcia està en xerrar i compartir opinions, però a l'hora de la veritat cada missatge el veuen, digam, 20 persones i comenten com a molt 2 o 3. Així que m'agradaria saber si puc fer algo per a què comenteu tots o quasi tots. Links directes per a les sèries? (en lloc d'enllaçar-vos a webs) Temes particulars per a cada sèrie? (un tema per a Naruto, altre per a Bleach, etc.) o què? Doneu idees, no es talleu :P
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#30
Doncs realment no ho se, segurament fa falta que es comenten coses sobre manges/animes que la gent veja, ara bé, si jo no vaig bleach no ho puc comentar..
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#31
No se, potser més reviews, però es que que jo sàpiga un fòrum és sobretot per a comentar coses, i si la xerrada es redueix a una conversa monogràfica entre dos o tres, açó no és un fòrum, és un pub a les tres del matí xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#32
Els links directes sempre atreuen més :P
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#33
El dia 17 obriré un tema de Naruto, que és el que té més públic, i linkejaré tomos i capítols...Si augmenta l'afluència, seguiré posant-hi. A vore que us pareix ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#34
Pregunta: De Naruto, us estimeu més links de manga o d'anime?
(Crec que ja sé la resposta xD però per si de cas..:3)
Ah, i us agrada la idea d'un tema per a signatures?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#35
man...nime!!!!!!!!!!!!!!!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#36
mangaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :D és millor sense els capítols de farcit! :)
Un tema per a signatures no estaria gens malament tampoc! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#37
Jo sóc molt roïn per a les signatures, si algú pot o vol anar aportant que òbriga el tema, o obric jo i vaig posant-ne...Encara que no puc dur tants temes amb aports regulars alhora x'D
Demà faig review i a més linkeje tomos i anime de Naruto oks? Comence per la Shippuuden, després de tot la gent que el coneix ja va per ahí xD
Salut!
Sigues el primer a qui li agrada això.