#0
Potser jo no hauria d'obrir aquest tema perquè no tinc una ortografia perfecta, ni molt menys, però si hagués de fer un cartell publicitari o qualsevol cosa per l'estil m'asseguraria de que tot està escrit correctament.
En qualsevol establiment podem trobar errors colossals. L'última setmana m'he dedicat a fer fotos a tots aquells errors ortogràfics que trobava pel meu poble ... ací hi ha uns quants..
què passa si li posem un accent a "futboli"?
Aquests dos estaven en la mateixa tenda
També n'he trobat un altre en una funeraria però m'ha donat mal rotllo fer una foto, solament l'he fet al "movil"
Deia, FUNERARIA GERMANS X
TEL. XX XXX XX XX MOVIL XXXXXXXXX
Aquesta crec que és la millor..xDD
També hem de tindre en compte la nostra estimada TELEFONICA (no s'equivoqueu.. no és telefònica!!)
Aniré pujant més fotos a mesura que vaja trobant.les .. feu el mateix xDDDD
:P
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#1
Sí, realment és trist...
Segur, ja em fixaré i faré alguna que altra foto, que abunden els errors.
Aquí hi ha unes quantes d'errors ortogràfics: http://bibiloni.cat/imatge/imatges.htm
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#2
Molt bo aques tema Gra!!!
a mi se'm ve una a la ment.... i crec que li vaig fer foto, ja la penjare si la trobeee
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#3
a mi m'ha quedat al cap gravat un cartell que vaig veure fa molt i molt i molt de temps, que deia:
REBAGAS!
no li vaig fer foto pq encara no tenia mòbil en aquelles èpoques, nosé si tenia 10 o 11 anys, però no ho he pogut oblidar! em va impactar molt xd
sembla que la màquina de fer cartells no accepta accents xDDD
:*
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#4
xDDDDDD
Al meu barri n'hi havia un escrit així:
ARMARIS
I DORMIT-
ORIS A MIDA
xDDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#5
mare meva... patètic... això perquè no heu vist escrit :"LEBAJAS" en una botiga de xinesos...
Sigues el primer a qui li agrada això.
NURiA
#6
doncs sí. ja que ho ha de veure tanta gent podrien currar-s'ho una miqueta no?
Sigues el primer a qui li agrada això.