Laura
#0
Buenu, buenu, buenu ... Ya se que aqui deveu tenir una mini family montada com a tots el llocs, pero jo proposo fer un registre d'aquestes families i de usuaris que vulguin formar part d'una. Aquest registre no es la primera vegada que en faig un en un foro i la cosa ha acabat bastante be, la gent que no es coneixi molt es va acar fent molt amiga amb la paranoia de ara som germans o tu ets la meva mare o coses semblants, trob que pot arrivar a ser molt divertit, per aixo s'obrin 4 llistes(solters, solteres, nens/nenas amb adopcio i mascotes). Per aixo es necessari omplir aquesta fitxa ^^ Nom: (Aquest pot ser el real o un mot o els dos si voleu xD) Edat: (La veritable) Aficions: (Aixo es una tonteria pero be ... xD) Llista: (Aqui has de posar a quina llista et presentes o si vols et pots presentar a totes les que vulguis ^^) I aqui les llistes ^^ SOLTERS Daam Visctor Guillem SOLTERES Gä Aii Gra Gina Natalia ADOPCIO Gä i Räff (pack) Erik Anni i Guillem (pack) Gina Avis: els germans van en Pack ! =o MASCOTES Gä(Gat) Erik(Gos) Da(Escorpi) Gina (gat o ChuChu) Families Gä i Räff (germans ! xDD) Erik i Marina (casats) Anni i Talia (casats) Aii i Gra (germanes) Jumpy i Da (germans) Jumpy i Diclonius (mascota) Victor(pare), Aii i Gra (filles) Guillem i Anni (germans) Jumpy i Gä (casats) Aii (mare) i Queraleta (filla) Ta(mare) i Aii (filla) Ann(mare) i Gra (filla)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Anna
#19
Falta puntualitzar unes coses^^
- ahir al xat vaig demanar a Dani i Olga si volien ser els meus pares i van acceptar :)
- avui he descobert que tinc un nou germà, en Martí, ja que desde fa un any Olga es sa mare.
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#20
i jo que no surto ????
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#21
Nom: Olga
Aficions: tot el que no sigui treballar gaire perquè sóc molt vaga
Llista: A vere'm.. mi no enten.. soltera però la meva filla és l'Anna, també ho era en Martí i Llem era el meu amant però ja no se com està la cosa així que m'ofereixo de qualsevol cosa
Sigues el primer a qui li agrada això.
Laura
#22
EJEEEEM, notifico aquest registre es un plagi del foro del meu cosi U.U
tan sols ho pos per ordres seves xDDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#23
Encara segueix això en peu? jajajaja
només era informació...^^ =P
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#24
Vinga doncs anem a reviure-ho jumpy xD
Nom: Xiaolei, Xiao, x140, x140l31, xiau, xao, Xi, X, XXXX, Xa, Xo, Xu, Xe, XD....
Aficions: Informàtica (programació), Cartomàgia, XCM, Freestyle (abarcant molts estils i temes xD), Bowling, Football, Body Combat!!!!!, Les luthiers (els deus argentins de veritat, junt amb Messi, és clar)..........
Llista: Solter, germà bessó desaparescut, pony salvatge...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#25
guai xD
doncs a veure si ho editen^^
doncs jo la veritat ja no tinc res a dir, xD
de aficions xD... les vaig dir totes crec, menys el sexe xD
es què fins ara no sabia el què era muahahah!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#26
El sexe no és una afició, és una necessitat xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#27
home... el sexe com afició està moooooooolt rebé xDDD
jo ho tnc com afició
però no tinc massa temps
i llavors es converteix en necessitat xDDDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#28
xDDD
1 punt per a Gina
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#29
xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#30
Doncs com casi tothom no té temps doncs acaba sent una necessitat sempre xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Anna
#31
molt bé Gina! penso com tu xDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#32
(H) si es que...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#33
ostres tu... la majoria dels que comentaven aqui, han mort. un minut de silenci.
Sigues el primer a qui li agrada això.