minyi310
#0
Li estava comentant a en Dani , que com és que nomes poden tenir conte flog.cat la gent que té fotolog i no tothom ??
Vosaltres creieu que es tindria que deixar que la gent sense fotolog pogués tenir conte flog.cat ??
Sigues el primer a qui li agrada això.
Maria
#1
ueno, gent que segur que li agradaria promocionar el catala, a passat per aquesta web i com no ha tingut fotolog no ha pogut fer gaire res. podria ser per tothom, i tenir aquet apartat extra per els fotologs. segur que safiliaria més gent per col·laborar!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Jo crec que es podria ampliar a webs còpia com Metroflog, Flogup, etc.
Tal i com diu a la secció d'ajuda ( http://www.flog.cat/?sc=pf )
Per tant, la meva resposta no s'ajusta a cap de les dos propostes, així que vote nul.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Crec que acabe de trobar una solució salomònica i fàcil de fer: Al registre, s'habilitarà una casella que diga "Marca aquesta casella si no tens compte a fotolog.com" Així, si algú no té fotolog i està "emperrat" en registrar-se a flog.cat, ho pot fer. [s]Internament, el que ocorre és que els qui marquen dita casella, se'ls assignarà que el seu usuari a fotolog és el mateix que el seu nom d'usuari que trien per a flog.cat.[/s] Què vos sembla?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#4
a mi em sembla bé, donat que si algú no tenia fotolog clar... s'havia de fer fotre...
guai! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#5
si... bé:)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Pol
#6
pot estar bé :)
Sigues el primer a qui li agrada això.