Gina
#0
Estimats floggers, com molt bé sabeu s'han oberts unes eleccions a flog.cat, la candidatura de les quals roman oberta a tot aquell que compleix els requisits que s'han estipulat en el tema ja obert per a aquestes candidatures. - T'agrada Fotolog - Ets un usuari/a actiu/va a flog.cat - Tens ganes de fer coses per la llengua - Ets madur/a - Tens confiança amb l'actual equip d'administradors - Coneixes tots els racons de flog.cat - Coneixes la majoria de normes de flog.cat - Coneixes una mica la història de flog.cat - Tindràs temps per a treballar per flog.cat - Tens una mínima idea de com funciona flog.cat per dins - Ets una persona guai Administrar un web no és cosa fàcil i requereix una feina i un treball constants. fins ara aquesta feina quedava a mans de Daniol i RoOl i, en temes més informàtics, a mans més del primer que no pas de la segona. La feina de flog.cat també ha estat repartida a diferents moderadors (usuaris molt actius i emprenedors de flog.cat, com és el cas de Berlin19, moderador de la secció d'esports i candidat per les eleccions d'administrador) i, fins i tot, a usuaris que, amb molt de gust, han donat un cop de mà en alguna nova estratègia flogcatera o de campanya. Sigui com sigui, aquest flog ha estat sempre dirigit, com a mínim per una persona. Dirigir una web és feina dura i requereix una inversió de temps que molts no tenim. És per això companys que us demano expresseu via aquest tema el vostre desig d'eleccions. M'explicaré. Fins a dia d'avui hi ha dos administradors del web, podria ser que algú demanés només un o que algú en vulgués més de 3. El cas és que, si ens regim per democràcia, aquesta enquesta ens podria donar una idea del que els floggers desitgen. Si bé seguim en la democràcia, espero que es tingui en compte aquesta opinió flogcatera, i es facin les eleccions conforme els resultats obtinguts: si es demana un sol administrador, un sol vot; si en surten dos, dos vots (òbviament aquesta idea es pot contradir i sempre tindran l'última paraula els actuals administradors). Ara bé, m'agradaria destacar també que els usuaris més novells i menys informats tinguessin alguna restricció a l'hora de votar. Per exemple, jo vull ser administradora i demano a mil amics meus que es facin de flog.cat per a que em votin. No seria democràtic, certament. Per acabar, m'agradaria fer un últim apunt que ja he esmenat amb anterioritat: no hem de votar ni decidir les coses per què em cau bé o és bona persona, sinó pel servei que pugui fer a flog.cat i les opcions que ofereixi. Dit això, salut per tothom i força tururut :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#1
No tinc cap demora en dir que jo crec que haurien de ser dues persones. Els motius són clars: les multituds no s'entenen i tres caps diferents ja impliquen tres visions diferents, de manera que la complicació a l'hora de posar-se d'acord, augmenta considerablement. Considero que un parell d'administradors, a hores d'ara està bé, sempre i quan sapiguen que poden comptar amb el recolzament d'usuaris com fins ara per a qualsevol aspecte. Dit això espero que a algú li doni també per posar la seva opinió, no cal que digueu tampoc res especial, només amb votar és suficient, però fóra bo que diguessiu per què heu escollit. Ja us dic que no cal si no voleu, sabem tots que la democràcia és... secreta. Salut :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#2
Jo com sempre he dit crec que hi té que haver dos administradors que estigun disposats a dexar-se ajudar per altres com fins ara .
Per aixó demanem que és tingu en compte els resultats d'aquesta enquesta perque el nostre vot és té que teni en compte .
I també demano que es digui quin o quins dies es faran les eleccions si pot ser les eleccions que siguin 3 o 4 dies .
:) apa adéu i independencia .
=)=)=)
Sigues el primer a qui li agrada això.