Anima't! Flog.cat és una web democràtica. Amb aquest tema volem aconseguir administradors o administradores per a flog.cat. També els actuals administradors hauran de presentar la seua candidatura. Vist que la majoria del treball es sol acumular en una sola persona i que els usuaris poden per la web però sent administradors poden (han de) fer molt més, hem decidit obrir aquest tema. Busquem a (poden ser persones diferents): - Administradors per a continguts i difusió de flog.cat - Persones amb coneixements tècnics (PHP, MYSQL, ...) a nivell mitjà-superior Si vols ser administrador de flog.cat, significa que: - T'agrada Fotolog - Ets un usuari/a actiu/va a flog.cat - Tens ganes de fer coses per la llengua - Ets madur/a - Tens confiança amb l'actual equip d'administradors - Coneixes tots els racons de flog.cat - Coneixes la majoria de normes de flog.cat - Coneixes una mica la història de flog.cat - Tindràs temps per a treballar per flog.cat - Tens una mínima idea de com funciona flog.cat per dins - Ets una persona guai Si vols ser administrador de flog.cat, hauràs de presentar aquí el següents i altres punts que consideres oportuns per a que la gent et voti a tu: - Què és per a tu flog.cat? - Què podria ser flog.cat? - Què faries tu per a tenir més usuaris i participació a flog.cat? - Coneixements i habilitats que tens Els administradors no són simples usuaris, tenen uns drets però, més important, tenen, sobre tot, uns deures i una responsabilitat. Un cop presentades les candidatures, dintre d'un temps s'obriran unes votacions controlades per a triar als administradors o administradores per a flog.cat. Nota: Els comentaris que no siguen presentacions de candidatures seran esborrats.
Sigues el primer a qui li agrada això.
CANDIDATURA de daniol - Què és per a tu flog.cat? Flog.cat és per a mi un excel·lent lloc per a aprofitar la gran xarxa social que naix a fotolog.com i també l'excusa perfecta per a estimar i treballar per la llengua. - Què podria ser flog.cat? M'agradaria que flog.cat siguera una vertadera xarxa social amb tanta activitat que desbordara als administradors i hosting - Què faries tu per a tenir més usuaris i participació a flog.cat? Tornar a fer difusió de la web per diferents mitjans, millorar la comunicació amb els usuaris, rescatar els usuaris inactius, implantar un sistema d'esdeveniments dels teus amics, notificacions, categoritzar els teus amics, permetre crear grups/comunitats, ... - Coneixements o habilitats que tens Sóc estudiant de informàtica. Tinc coneixements adquirits per mi mateix sobre disseny i programació web avançada: Java, PHP, Mysql, ...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#2
Waska, quina gran idea :)
Jo amb en Dani estic molt contenta :)
No, no deixo el comentari per presentar-me candidata, no disposo de temps. Però si necessiteu una redactora per alguna cosa jo en sé molt de posar paraules boniques on toca i quan toca :) És el que jo puc oferir :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#3
- Què és per a tu flog.cat? Per a mi flog.cat, és millor que fotolog i que altres webs... és la millor web on he pogut coneixer a gent i també fer-ne difusió de flog.cat... ect. No m'agradaria que s'extingis :( També, on entrem per parlar amb la gent de altres llocs, però dintre de Catalunya... Per a mi flog.cat és molt xD i donaria diners per ella, si fes falta, clar... x)
- Què podria ser flog.cat? Flog.cat per a mi podria ser un web on sigui de campanyes, on lloc webs, tipo fotolog... i altres tipus, siguin en català. Ja què som catalans i tenim que fer el possible perquè no dessaparegui la nostra llengua... Podria ser la pàgina catalana què més visites teu al llarg de l'any. x)
- Què faries tu per a tenir més usuaris i participació a flog.cat? Portar samarretes patrocinant flog.cat, "parxes, pins, xapes"... etc. Jo podria dedicar temps a anar a l'estació de tren, a qualsevol lloc a enganxar un imprès fet x flog.cat i enganxar-lo per fer propaganda i donar informació de que es flog.cat.... podriem fer servir fotolog, com em fet fins ara, o facebook... però aquests ja s'ha fet bastant... ara toca la "revolució flog.cat! ^^
- Coneixements i habilitats que tens: puc oferir coses per a la nova web, incluir-les... també si es fa alguna descarga des de flog.cat sabria comprimir-la per a que la gent la descomprimis... Jo, de coses tecniques no entenc, però tal i com he dit, disseny, etc no podria ajudar molt perquè no tinc coneixements per a tant... però el que si se es posar contingut, borrar-ho xDDD, em passo hores i hores al ordinador, xD cada dia sé més... però tecnicament... xDD Ja saps Dani, se configurar el "protocol d'internet (TCP, IPv4) segurament se més... però ara mateix... no hi caic XDDDDDDDDDD
Però... segurament que dia a dia podria anar aprenent més amb ajuda o sense =).
També se posar un gadget, per a saber les visites, però en aquest cas ja sé! xD sé posar descarregues directes... etc...
Espero ser votat, perquè flog.cat és molt gran i divers, i ser administrador per a mi seria lo més, em pujaria l'autoestima i seria més feliç =) xD
CUIDEUSEEEE!
JUMPY
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#4
ja que a mi no em votareu no presentaré la meva candidatura com els altres participants perq la meva feina és escassa i en jumpy es mor de ganes per treurem el lloc.
tAMBÉ EM PODRIEU HAVER AVISAT D'UNA ALTRE MANERA, EM PENSO.
aprofitaré aquest espai per dir que si es busquen més administradors no has de treure fora els que hi ha perquè o trobo una tontada.
altre cosa que m'agradaria afegir és que no puc fer la meva feina si no se'm diu que he de fer i que tot el que m'han dit ho he fet.
Si creieu que ultimament no hi he estat gaire per aquí penseu també que pot ser per manca de temps i problemes pesonals amb els que no creia convenient passar per aquí.
Si després de tot aquest temps creieu que es convenient fer-me fora endavant...
sense res més a dir
que guanyi el millor
Sigues el primer a qui li agrada això.
- Aquestes eleccions només són per a escollir nou(s) admin(s) autònoms i responsables que ens ajuden amb tota la feina que tenim.
- Si els actuals admins presenten la seua candidatura és només per a que tots estem al mateix nivell.
- El fòrum és públicament accessible.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#6
-el forum serà accessible però tot i així és una cosa que m'afecta en primera persona i em podieu haver avisat d'una altre forma.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#7
No sé... Olga, t'afecta a tu però pot ser afecta a tothom que també vulgui ser administrador...
Realment tu estas ahi, i com diu Da, açò no és per fotre fora a ningú, sinó per entrar-hi a algú! =S
Ens afecta a tots per igual. No es pot avisar a tothom crec jo... la gent si entra ho veu, sino, doncs nose... també es pot enterar per converses al xat o... buf nose és problema de cadascú!. Sino, hauriem d'intuir a qui li agradaria ser administrador per dir-li que ara ho pot ser??? mmmm nose nose... bueno, si se: no.
En fi... ainsssssssssssssssssssssssssssss!!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#8
Ohh que dolenta sóc! entenc les coses literals... que curta!
llegeix la definició de eleccions a vore que surt, per escollir nova plantilla no es fan eleccions sinó entrevistes.
si no s'especifiquen les coses jo no les endevino i si em venen "amenaçant" menys.
No em baixaré de l'ase
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#9
xD me ric per no plorar. Per que amb tot he decidit fer això, no per res.
El dani volia fer-ho democraticament.... Si fas entrevista, qui decideix?? Tu i el dani, i ja esta no????
Doncs dientli eleccions, fa que tothom pugui opinar, i elegir a un! =S Jo ho veig bé...
Tampoc és tan difícil... no cal pegar-li tantes voltes......
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#10
A vore Talia tu ho veus bé perque no ho has vist com ho he vist jo
esta tot solucionat així que no cal tirar-li més merda
Sigues el primer a qui li agrada això.
Maria
#11
ueno, jo desde que vaig entrar en aquesta web, sempre veia que tot el treball el feien daniol i rol.
els actuals administradors. això de que es faci per democracia esta be, pero crec que daniol i rol, podeu continuar fen el que esteu fen pero amb mes ajudants. es a dir fer tota la feina entra la gent que es presenti.
aixi la feina seria mes repartida i tambe es podrien crear nous punts de vista.
tan sols es la meva opinio =)
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#12
Jo crec que no cal fer fora a ningú perque entri més gent com a administrdor jo crec que el Dani ''daniol'' i la Olga ''Rool'' no cal fer-los fora ja que són els creadors i també crec que és podrien afegir sobretot en Eric ''Berlin19'' i en Jumpy ''darkshadow_jumpy '' .
Els creadors de flog.cat son intocables si algú els bol fé fora és injust jo dic Olga no et rendeixis presentet a les eleccions jo et votare tu ets una de les creadores de flog . cat !!
Perque tot i una democracia jo dic que es pugui votar a més de un candidat quí està docord amb mi ?
Apa adéu espero respostes .
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#13
a i quin dia seran les eleccions a i si pot ser més de un dia
Sigues el primer a qui li agrada això.
Lamente que, per motius de temps, la convocatòria de eleccions no s'interpretara correctament.
També haver trigat en publicar aquest aclariment, que considere que és innecessari de totes les maneres per a qui tinga una mínima idea de flog.cat
Des del primer moment la intenció és aconseguir més administradors que es sumen a l'actual equip (1 o 2).
En cap moment he volgut tirar a ningú de nosaltres dos, seria això molt absurd.
Salutacions a tots.
Podeu presentar la vostra candidatura fins demà dia 10/4/2009
I, després, començaran les eleccions. Ja publicarem tota la informació.
Sigues el primer a qui li agrada això.