Tal i com vaig deixar clar http://forum.flog.cat/t295-flogcat-aconseguit-objectiu-renova.html al text que vaig el·laborar l'altre dia , la força de la veu de flog.cat no acabarà aquí.
Amb l'experiència i força que tenim, podem aconseguir moltes més coses pel català.
He obert aquest tema per a suggerir noves campanyes. Jo tinc aquestes (aporte referències de certs moviments que hi ha però dispersos i sense força) :
Totes d'una, anem a poc a poc com fins ara...?
Altra qüestió és: encara que som flog.cat i el nostre àmbit és fotolog, tindriem "legitimitat" per a aconseguir aquestes noves fites? I tindriem veu suficient? Què penseu?
El tema queda obert per a la participació. Un salut.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#39
Maximum trolling inside
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#40
quina campanya més interessant, vvtops
Sigues el primer a qui li agrada això.
#41
podriem fer una campanya per el tiwtter en català
tmbe podriem fer una campanya per promoure les seleccions catalanes
tmbe podriem fer una campanya per el my space en català
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#42
el myspace crec q es el mateix cas que l'ares...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Montcau La Mola
#43
Apple en català. Programes d'Apple en català. Cada dia hi ha més usuaris d'aquest entorn i ha arribat l'hora de pressionar.
Sigues el primer a qui li agrada això.
#44
Twitter en català, ho veig necessari. I demanaria l'iTunes i tot això, però si Apple no vol...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#45
És una vergonya que encara no estigui twitter en català.
Respecte a Apple, que els donin pel cul a ells i als seus usuaris! xd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Sergi menero Saborit
#46
Jo vull twitter en català e_e
Sigues el primer a qui li agrada això.
daniel
#47
TWITTER EN CATALÀ!!!!!
Salut comanys!
Sigues el primer a qui li agrada això.
daniel
#48
El dessitjat TWITTER en català! Bomberdejem-los a correus, tocs, i el què faci falta! Seria un "logru" d'alló més especial.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Modest
#49
M'agradaria trobar alternatives viables per cambiar la relaciò, treballador-empresa, sobretot de cara al jovent, encara no s'hsvia assolit el maxim de drets rahonables per part dels treballadors, que ariben els iluminats de torn i es carregan els avensos de molts anys de lluites. Heu pensat que pot fer un empresari, amb els seus treballadors, reforma laboral en ma ???. Tots els empresaris estan capacitats per gestionar adequadament les seves empreses????. A quantes empreses sabeu que quan han presentat numeros vermells sels hi ha fet una auditoria per coneixa si la gestiò ha estat la correcta???????................
Per la meva experiencia pug dir que un 10-15% son empresaris, la resta son gent que un moment donat les cosas els varen anar be i es varen plantar com empresaris, sens tenir amb compta tota la problematica que representa donar aquest pas i a l'hora de la veritat s'han enfonsat creant unes llistes d'aturats mes que procupant.
En principi he de dir que un empresari quan es planteja llogar un col.laborador, ho ha de fer com a resultat d'un analisi profunt de la seva situaciò,actual, a mig i llarc plaç, contractan al professsional mes adequat i sobre tot asumin que aquesta contracta representa tambe, un compromis amb vers la societat, perque de la seva gesstiò depenen el treballador i tot el seu entorn, (familia, amics, lleura, cultura, etc.....) i ara ve la pregunta, que pasa si l'empresari no está a l'alsada??????.
VOLDRIA CONTACTA AMB PERSONES ATURADES QUE PENSIN QUE LA SEVAA EMPRESA NO HA ESTAT BEN GESTIONADA
Sigues el primer a qui li agrada això.
Josep Solé Turon
#50
Tothom que viu i treballa a catalunya hauria d'usar la nostra llengua, els jugadors del Barça els primers. Campanya al fb per tal que messi parli en català, afegeix-t'hi! https://www.facebook.com/VolemQueMessiParliCatala
Sigues el primer a qui li agrada això.
Sigues el primer a qui li agrada això.
#52
Videos al youtube en defensa de la nostra llengua, alguns com el Porque del independentismo catalan (( /watch?v=q79gcsGHm4A )) o ami me hablas en Español catalanofòbia (( /watch?v=M14ebPJ-AtM )).
Forma de defensar-nos debant tantes crítiques.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Nami swuan
#53
s'ha proposat ja whatsapp en català?
Sigues el primer a qui li agrada això.