Talia
#0
No s'heu trobat mai, al forum, comentaris molt poca substància??? no freaks o tontos, no... amb molt de repoc trellat,que diriem per la meua terreta..
Oissss, quina mania lis tinc! xD
No m'agrada gens que la gent faci comentaris quasi per obligació, per arribar a un minim de missatges... per fer com si estaguera actiu a la web....... Molts cops per obtenir un puto gold. (amb perdó) I no per involucrar-se amb la web o formar part de la nostra "familia flog.cat".
ainsss!!! Els més actius, són els que menys es preocupen per aquestes coses....... =S
Què en penseu vosaltres??????
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#1
No sé si ho fan per això o perquè no saben què és un fòrum. De tota manera aquest tipus de missatges no servixen per a arribar al mínim de comentaris... A les normes es diu:
  • No seran vàlids missatges buits de contingut.
  • No seran vàlids ni tinguts en compte missatges curts, propagandístics, buits de contingut (...), així com tampoc els que hagin estat publicats amb el sol objectiu de complir els requisits mínims.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#2
Sí, a mi em fan molta ràbia certament.
Jo sovint deixo comentaris del pal curts i tal
però ja saps R!
les nostres converses es manetnen via fòrum
a més el que faig curtets són parides x)
no coses del pal: m'agrada el web :)
xDDDD
bé, em mostro contraria a coments cutres xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#3
Aquest són altra cosa! a més, no cal demostrar la nostra participació a la web!! ;)
els nostres comentaris curts, molen! psé! jajajajajajaja
Donaré una idea, en compte de que posin missatges sense continguts, podrien anar al tema "l'avorriment" i jaaaa... mare meua... jajaja
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#4
TEMA INTERESSANT
xD
Si es cert, xD
Sincerament, als temes q obro si la gent vol comentar ke komenti, ja q a vegades si obres un tema es per reunir opinions... o qualsevol cosa jeje
^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#5
Odio molt converçes tipus aquesta>:
-Hola!!
-Hola.
-Com estàs i què tal tot??
- Doncs bé... I tu?
-jo també tot bé.
- me'n alegro :)
-gràcies, igualment. ......
- .....
- .....
- Bé , me'n he d'anar. ja xerrem un altre dia.
- sí,.... adéu......
pff ho odio moltíssim ¬¬ persones que no ténen res a comptar....... nyeeeeeee xDDD
jo intento esmerar-me una mica en les converces!
Sigues el primer a qui li agrada això.