Daniel OG
#0
Em dirigia a jo a comprar un pot de Mountain Dew (*) quan a la màquina de begudes em veig el següent panorama: http://www.picoodle.com/view.php?img=/3/2/16/f_eeesputcalom_bf53ddd.jpg&srv=img33 Si no es veu, he de dir que és una enganxina en contra del Espai Europeu de Educació Superior (EEES, a.k.a. "Bolonya") signada pel SEPC (Sindicat d'Estudiants dels Països Catalans), sota la qual algun indocumentat ha escrit "Putos Catalanes". Jo me pregunte, quina relació hi ha? I pense...Quins espanyolistes més tontos que tenim, my dog! ---------------------------------- Molts de vosaltres no sabreu què és aquesta beguda... Doncs sí, a mi m'agraden les begudes rares i aquesta és una de les meues favorites. Sols la venen a un lloc de la uni (en realitat és que no he vist per vendre fora de la uni XD) i em sembla que jo sóc l'únic comprador jajajaa I... en fi... jo diria que no és molt saludable, no ho sé... De fet és radioactiva: [youtube]2OCyPKp7dMM[/youtube]
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#1
És un vídeo, però és que no funcionava Youtube en aquells moments xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#2
Em quede amb la frase del berlin... dels sinonim... i del no a bolonyà clar! (oh, estic donante la raó...!! et quixaràs!!! xD)
i... dani, ets un friki.......... jajaja has provat lo de la beguda?XD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#3
Doncs la veritat és que m'agradaria provar-ho...
Què em doneu si comprara tot el necessari i em gravara fent el mono?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#4
que et donem? un fotolog en català!! =D ah no, aixo ens ho donaras tu... xD
mmmmmmmmmm... no se.........
he de pensar..................
VAAA, PROPOSTEEES, QUE LI DONEM AL DANIOLO?????? xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#5
Realment...
la gent no sap discernir entre una cosa i l'altra...
és a dir que els qui estan en contra de bolonya... són uns putos catalans?
bé...
no crec que els catalans siguem els únics que no hi estem d'acord
i tampoc crec que TOOOOTS els catalans hi estiguem en desacord...
déu meu...
fins on arriba l'estupidesa humana...
Sigues el primer a qui li agrada això.