Skaman7
#0
[justify]Doncs be gent L'altre dia es discutia sobre com donar propulsio a la web i e pensat...creem un grup al facebook? Tothom i esta ficat fins i tot (segurament) persones o colectius ke ens podrien promocionar si la idea els i sembles atractiva, tot es ficaro ensucrat i els grans animals s'interessaran M'agradaria que anesiu dient que os sembla la idea i si seria una bona forma de promocionar la web SALUT![/justify]
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#1
Jo també la tenia en ment però sempre se m'oblida dir-li-la al senyor administrador!
per mi, molt bona ideaaaa!!! ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#2
Jo no tinc facebook però la majoria del món mundial en té així que recolzo la idea :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Skaman7
#3
jaaja nopasa re Gina...ets persona igual i t'estimem igual! xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#4
O.o com heu desvariat el tema!!! xD
em fa pal editar el missatge anterior... pero veig que ja estava proposat lo del facebook
No crec que hagi cap inconvenient, ni res a perdre, si fem un grup flog.cat, no?
Sigues el primer a qui li agrada això.
Skaman7
#5
Aleshores esperem la resposta d'algun administrador de la pagina perque ens dongui el vist i plau del projecte oi?!
ADEEELANTEE!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#6
jaja graaa!
ostia...... avui he somniat que teniem ja el facebook flog.cat....... i no em dieu per que... he somniat "un tall d'animalaes" que flipes............. jajajajaja (pero han havut coses bones jijijiji WAHAHAAAA risa malvada xD)
Sigues el primer a qui li agrada això.
no recolze facebook, però si serveix per a promocionar la nostra comunitat, perfecte. de tota manera necessitaria algú que s'encarregara de l'activitat d'aquest grup. (una cosa és proposar i altra fer)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Skaman7
#8
Jo em puc fer càrrec del Grup esperava a que em donguesin aprovacio alguns dels administradors =D
Sigues el primer a qui li agrada això.
OK, quan estiga tota la nova web ho fem ;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Ara ja es pot. Quan vulgues parles amb mi i el fas :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Anna
#11
eii familia :D
em sembla bé aquesta proposta i de fet...a mi també m'havia vingut la idea al cap algun cop! xD
i bé, jo també vull ser un estronzollo i de color groc^^
ah! i quin somni eh Ta! jajaja
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#12
va xarfarderet! que encara q no li mole molt, tenim permís del Da per crear un carallibre flog.catero!
=D
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#13
Estem aqui comentant de fer un club de fans de FACEBOOK i boldriem saver si esteu a favor o en contra .
Agregeume si boleu parla daquest tema o dels que sigui :
Vinga adéu .
Sigues el primer a qui li agrada això.
Aquests xics ja han creat el grup. Per a qui estiga registrat a aquella cosa: http://facebook.com/group.php?gid=62758678483 Moltes gràcies pel vostre interès!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#15
"a aquella cosa" xD que tiooo!! xD
Sigues el primer a qui li agrada això.