acuditscatalans
#0
Bones,
El Fotolog /acuditscatalans, ha estat creat com a alternativa del fotolog /acudits, ja que aquest, tot i ser un fotolog en català no defensa la cultura de la nostra terra.
Nosaltres hem estat parlant amb el propietari del fotolog d'acudits i hem cregut convenient crear aquest fotolog. Alguns creuen que no és necessari, d'altres creuen que és molt necessari per la nostra cultura, ja que al fotolog d'acudits hi ha mil i una faltes, aquí intentem fer-ne el minim possible.
Com a prova del feixisme que vol aquest noi d'/acudits, us podem dir que ha denunciat varis fotologs independentistes i antifeixistes, com ara el fotolog /antifeixisme (fotolog d'informació antifeixista), /proletaris (fotolog particular d'un maulet combatent), el nostre /acuditscatalans per que només hi hagi el seu...
Per això volem donar el nostre crit d'alerta a tots els catalans i catalanes, hem de defensar la nostra llengua, escriure en català; hem de donar suport, o respectar els moviments independentistes que es preocupen pel nostre país; hem de defensar tot el que ens envolta!
I és per això que us convidem a tots i a totes al fotolog d'Acudits Catalans, que apart de riure una bona estona estareu donant suport a la cultura catalana, perquè hem de combatre des del carrer, militant i actuant, però amb una cosa tant simple com un fotolog d'acudits es pot lograr més del que us penseu!
http://www.fotolog.com/acuditscatalans
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#1
Tothom fa faltes d'ortografia, n'hi ha qui més i qui menys.
Si que és una forma de lluitar, el fet de no fer-ne, però no crec que el noi que duu el fotolog /acudits sigui feixista ni molt menys...
No vull dir, amb això, que s'hagin de fer acudits amb faltes d'ortografia, però jo m'incloc dins el grup dels que no sbaem escriure massa bé. El meu vocabulari és molt escàs i sovint no sñe com expressar-me, així com dubto constantment de l'escriptura de segons quines paraules. Malgrat aquests petits errors que cometo, segueixo defensant tant com puc el meu país i la meva llengua.
I si ha denunciat fotologs antifeixista o independentistes val a dir que, segons en quines circumstàncies, jo també ho faria. La meva lluita és de paraules, la revolució per mitja del que puc expressar amb la meva llengua. En cap dels casos busco violència per què no vull ser com els que considero diferents a mi. Per tant, si es donés el cas que algú independentista fa ús per via fotolog de la violència, potser si que el denunciaria.
I com a últim apunt, però no menys important, el fet del fotolog d'acudits no és donar a conèixer la seva posició política envers els Països Catalans, sinó arrencar una rialla a qui llegeix l'acudit en català, per què, que jo recordi (i sóc usuaria del fotolog d'/acudits així com de la seva web) mai li he vist posar un en castellà.
No vegeu això com un atac ni una defensa de una posició o l'altra, sinó com un punt de vista extern d'algúq ue no coneix la situació prou a fons i es basa en el que pot veure provant a donar una explicació objectiva, clara i entenedora del per què considero erroni el que aquí dalt s'exposa.
I que consti que tinc aquest fotolog aquí adjuntat a F/F
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#2
jo el que penso és que s'hauria de fer la mínima propaganda possible a aquest fotolog que no es mereix el respecte ni els comentaris de ningú.
No em sembla gens bé el que fa. Ni el de cometre faltes al escriure ni denunciar fotologs ni "estafar" els possibles seguidors que tingui.
Jo el tenia i l'he tret d'effes. Us he ficat a vosaltres en comptes!!! molta sort!
Sigues el primer a qui li agrada això.
acuditscatalans
#3
No he negat en cap moment de que jo no faci faltes d'ortografía, tothom, des del més inutil fins al més perfecte fa faltes d'ortografía, però hi ha faltes i faltes... no és el mateix "tanim ka fer axo xk si" que " tenim que fer aixó perqué si", les 2 estan mal escrites però un s'hi mira més que l'altre, l'acudits escriu com la 2a opció, però jo m'hi miro encara més i escriuria "Hem de fer això perquè sí" perquè vull potenciar la llengua al màxim i que la gent no agafi mals costums.
Et puc assegurar que de violents no en tenen res aquells dos fotologs, només cal entrar-hi per veure-ho. l' /antifeixisme ensenya i explica coses sobre el feixisme i l'antifeixisme (i altres coses relacionades)per tal de que la gent tingui arguments a l'hora d'expresar-se. I l'altre és un fotolog personal d'un dels components d' /antifeixisme...
M'agrada que la gent expressi la seva opinió, i és per això que vinc a respondre't. No com ha fet l' /acudits, que tots els que ens hem queixat sobre la seva forma d'actuar ens ha bloquejat, denunciat el flog, o esborrat tots els comentaris..
vinga, fins ara ;)
PD: noticies d'ultima hora, diu que em vol pegar.. perquè? no n'haig de fer res de si ell vol guanyar uns calerons amb la web..
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#4
Suposo que el fet que vulgui guanyar diners és per mantenir la web. És lógic que ho vulgui per què tenir una web pròpia no és massa barat que diguem i, encara que ho fos (tampoc estic massa informada) si es pot aconseguir mantenir-la així... doncs hi ha gent que ho fa.
D'altra banda, si és cert el que em comentes, ho trobo de molt mal gust. Intentaré buscar informació com pugui per saber realment si ell és tan feixista com pretens fer entendre (sense ànim d'ofendre a ningú :)).
Agraeixo que contestis els meus missatges, realment mostres més interès :)
un petó! (K)
Sigues el primer a qui li agrada això.
acuditscatalans
#5
nono! no dic que sigui feixista! ni molt menys, sinó que esta actuant com un feixista fent aquestes coses, no dic que ell pensi com ells...
els 100 € que ha cobrat son nets, tot el que s'ha quedat per la seva butxaca, descontant ja el que li ha valgut la web i el gold..
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#6
bff llavors si que ja no sé com treure arguments xD
bo saber el teu punt de vista =P
un kiiis!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Dafne
#7
m'agrade molt el fotolog d'acudits catalans,
que hi ha millor que riure?
i més si es amb català?
un peto.
www.fotolog.com/culturacatalana
Sigues el primer a qui li agrada això.