Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat
No has iniciat sessió.
Ei!
En aquest tema hem de dir el que pensem del flogger de dalt (del comentari anterior) (bo i/o dolent).
Si no el coneixeu, investigueu XD
Deixeu els vostres fotologs perquè els puguen visitar ràpidament per si no us coneix el següent que ha de opinar de vosaltres...
Si us plau, seguiu el tema i no contesteu a altres missatges, si no se liarà la cosa.
Podeu repetir.
Vinga... que el primer opine sobre mi 
Curreu-vos el comentari i poseu a caldo si cal! 
----
El meu flog: http://www.fotolog.com/elxiquet
Desconnectat
Daniol: parlant de forma formal podríem dir que és administrador de la web i que gràcies a ell i la seva vocació al català i les terres que el defencen podem gaudir d'una web que, a més de promoure les inquietuds catalanistes/independentistes d'uns quants permet de fer nous amics/gues.
A forma personal trobem que és una personeta de 19 anyets dedicat als ordinadors (sí, aquells estranys éssers que ens fan servei però que sovint ens perden els arxius més preuats). És una mica friki, però en aquest món si no ets friki no vas a cap lloc, ho sento. Algun cop segons a quins coments pot semblar molt sec i borde però en el fons quan et pilla confis és super majo ^^
Ah! No li pregunteu res d'informàtica sense saludar abans que agafarà un cabreig del mil i us penjarà dels dits polzes! xD
mmm
personalment em cau molt bé ^^
el dia de la quedada al principi (com tots) estava tallat però mica en mica anava xerrant... i sí, corroboro, és un friki ^^
ale, espero haver-ho fet bé ^^
http://www.fotolog.com/emotionalsoul_xx
-Desconnectat
xDDDD Ara em toca a mi, bé, qui millor que jo podia fer el comentari del fotolog de la Gina i d'ella.
Formalment i a forma personal és una friki rematada que es fa passar per emo però que en realitat l'és. Sense mi no hagués conegut aquest magnífic web. xDD
Cal comentar que aquest flog que té és nou estrent fa un parell o tres de dies i confirma clarament l'estètica emo que la persegueix.
Va, que no tot sigui dolent. xDD
La conec ja fa un parell d'anys, des de ESDUNE i haig de reconèixer que, al principi, no xerrava molt amb ella, però a mesura que va passar el temps vam començar a parlar fins fer-nos amics. M'ha ajudat en alguns temes personals i, inclús ara, segueix fen-t'ho. Es podria dir que jo tambe he intentat ajudar-la a ella amb els seus problemes.
Apa Gina, ens veiem dissabte rere dissabte.
I ara que faràs els 18, ha sortir per la nit, que ja toca. xDDD
Apa, qui opinarà de mi¿?¿? xDD
http://fotolog.com/berlin19
Desconnectat
opino jo!! xDDD
a veure l'Erik és bon nanu però es mereix la mort realment! per pesat amb el futbol i perq s'ha aduenyat de el forum d'esports i pensa que la web és casa seva! això si pot ser ehh!
xDD m'alegro molt de que participi tan activament i que sigui un nanu tan eixerit i que lluiti pels interessos de la terra:)
Em cau molt bé l'Erik per saber com comportar-se en cada cas! Per la seva diplomàcia, per les seves anades d'olla i perquè mai perd els papers (és molt organitzat el nanu) xDD
doncs ja està bé que he d'anar a sobar
a veure qui opina i què de mi!
http://www.fotolog.com/olga6_bcn
Desconnectat
tan freak que em fa por 
* Al menys 60 segons han de transcórrer entre missatges. Per favor espereu un poc i proveu-ho de nou.
t'odio dani xD
Desconnectat
bueno jo sols puc parlar del xxxx d'una faceta...... i no la fare publica... per que em dona una mica de corte i es molt intima... xD
Vaaaa
és un bon tio!! i esta molt volat!! és a dir, molt boig. I la seua bojeria fa que moli més com a persona!!
Jo crec que algún dia l'estimare com toca, i no sols a partir de les 12 de la nit!!!
és conya, jo encara que no li he dit mai, l'aprecio molt!! i no sols pel tema nit eeeh pse!
Mua mua!
PD: jo m'hagues currat més el coment, però no tic d'humor pse! pero ja dic moltes coses eeeh?
http://www.fotolog.com/suc_de_vidre
Última edició per Republicana (07-03-2009 17:18:09)
Desconnectat
doncs..... que es podria opinar de la Republicana? uff... és molt bona persona i tal....
jaja QUE NUUUUUUUUUUUUUUUUUUH jajaja és brometa! (acabo de posar un comentari a l'apartat "l'avorrimente", enteneu ara aquest comentari?XD)
Desconnectat
hi! xddd
em toca comentar de la Tà?? BAH! xDD
ke nooo.. és a la millor que puc descriure(crec que és a la que més conec).
Bé, des del principi crec que ens hem portat bastant bé... això de viure tan propet ens ha fet agafar més confiança no?XD
Sempre m'has ajudat en tot allò que has pogut (tu i alguns altres del flog.cat!!que no m'oblide!)...entre les manies, els exàmens i demés...xDDD
No puc fer.ho més llarg que encara no he fet res estes falles XDD sé que m'entendràs jajjaja
En fi, que m'has ajudat molt i sempre que he parlat amb tu has fet que estiga feliiiiiiç 
I sempre tindràs un lloc en el meu coooooooooret... OOOOH! XDD
tururú(8)
eres la millor TÀÀ
Última edició per grace_fcb (19-03-2009 15:33:45)
Desconnectat
em toca la Graciaa??
a verue que direm d'aquesta dona...
que no es que et conegui molt la veritat, segurament pq ultimament no hem coincidit x la web, i x el msn mai parlem...
Però el que si que puc dir es que els cops que hem parlat he rigut molt, i que no se qui de les dues esta mes boja... xD
i no se que mes dir ja... se'm acaven els recursos imaginatius... xD
o sigui que avns de cagar-la ho deixo aqui! 
Desconnectat
Bones!!
jaja, a mi em toca opinar sobre Elisenda...
doncs la veritat, es què és una usuaria q no tinc ni ideia de quii i com es xD
però per el q he vist es molt maca xDD
i a sobre... agradable jeje
xD
no puc opinar més, xq no la conec de res... només de xat x)
JUMPY
Desconnectat
és un calent que li agrada la pegatina.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
i és un bon amic 

Desconnectat
és una universitaria, q li agrada la pegatina, xrò no té una foto amb ells!
Desconnectat
és un noi que no ha acabat l'eso i que va a veure la pegatina però no va a veure els seus concerts ¬¬

Desconnectat
xDDD
perquè jo dormo, no com tu xDDDDD
i perquè tinc 14 anys,
i perquè el meu pare, a vegades sembla en Mussolini xD
Desconnectat
perdona? jo també dormo! però de dia es clar jaja
doncs els flogger de dalt és un pegatinero que es fa fotos amb ells però no va als seus concerts
pq és petit i lendemà ha danar a cole jajaaj
AH SI, i porta cresta 

Desconnectat
NO TINC TANTA SORT!
però en un parell d'anys més... potser puc tornar a fer-me fotos amb ells!
i a sobre anar als seus concerts xD
i si vull puc tenir el num d tlf del ruben :$$
doncs la flogger de dalt, és la rumbera q vol mandarines per poder nada en un videt xDD
x cert, t'enrecordes de quan queralt és va picar amb tu? XDDD
Desconnectat
jo vull el número de laltre ! quan el tinguis me'l passes!! xddd
doncs el de dalt és un noi que no li van bé les mates però tot i això,
vol ser informàtic.
xddd

Desconnectat
doncs la marina és una noia a la que li agrada molt sortir de festa i que té un quadrat amorós molt complicat xD
té un horari d'universitària molt complicat que mai entendre, li agraden les mandarines i té un gorro rumber! 

Desconnectat
Doncs la Noemí no la conec massa, pero se que li agrada el metal, el punk rock i la j-music, que no se li donen bé els instruments de vent però si la guitarra i que li encanta l'anime. ^^
Desconnectat
pro porcs? ¬¬..
L'albert és un friki del manga i l'anime i fa un còmic que es diu Pork Korp. mmmm, no l'he vist mai, però m'ha promès que quan ens veiem em portarà bombons ! xddddddddddddddddddd
i és un viciat del feis !!!
:beset:

Desconnectat
una mandarina 2 xD
Desconnectat
qui tens a sobre? XD
Un pork amb potes
Desconnectat