Daniel OG
#0
Ei! En aquest tema hem de dir el que pensem del flogger de dalt (del comentari anterior) (bo i/o dolent). Si no el coneixeu, investigueu XD Deixeu els vostres fotologs perquè els puguen visitar ràpidament per si no us coneix el següent que ha de opinar de vosaltres... Si us plau, seguiu el tema i no contesteu a altres missatges, si no se liarà la cosa. Podeu repetir. Vinga... que el primer opine sobre mi :D Curreu-vos el comentari i poseu a caldo si cal! :) ---- El meu flog: http://www.fotolog.com/elxiquet
Sigues el primer a qui li agrada això.
#27
La Marina és una futura filóloga catalana(si no m'equivoque) que sempre està a punt per a anar-se'n de festa(oh, yeah!!, li encanta el barça i sobretot Bojan
mmmm...què més??ah, la vaig veure per primera vegada l'u d'agost i espere que ens tornem a veure molt molt prompte!!
Em deixe el més important....si tinguera un fill li posaria Oleguer!!! haha
;)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#28
La gracieta és una noieta de Tavernes de la Valldigna, estudia un batxillerat nocturn que li permet alçar-se a l'hora que li dona la gana (ets la meua ídol que ho sàpigues ;D ) no li fan gaire gràcia els gats, i canta com ningú les cançons de la gossa als concerts. Barcelonista de pro, podem anar a la seva habitació i trobar-nos tot d'escuts barcelonins, presidits per l'enorme manta (òbviament barcelonista) que cobreix el llit. La vaig conèixer l'1 d'agost i tinc ganes de tornar-la a vorer, a ella i a tots vosaltres!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#29
M'has deixat més cops i encara no m'he donat compte??? '¬¬ pero al menys posa-ho al estat del facebook!!! XDDDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#30
hahaha
al menys!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#31
No degenereu els temes, DEGENERATS xddd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#32
xDDDD estic oficialment en una relació oberta amb la marina!! wiiiiiiiiiii
a veure quant dura xD
Seguint el tema: una cara wtf
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#33
això era ahir, ara t'he enviat un altre estat, Xiao i Marina estan en una relació i és complicat.
seguint tema: en xiao és el meu xicot, segons el facebook. ........................ xD no cal que sigui res més jajjaj
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#34
XDDDD perquè complicat???? :(
mmm res més?? O.o que més podria ser??? vols casar-te ja? :O
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#35
hahaha Marina, com us agrada l'ambigüetat a les noies... :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#36
no volia posar "sigui" sinó "digui" xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
i aviam, t'ho creus que amb el tipus de relació que tenim, ens podem casar? crec que no ens sortiria a conta, la veritat. xDDD
estem monopolitzant aquest fòrum xdd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#37
una mica sols xDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#38
T com mola la teva firma xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#39
és informàtic i té les ofis a marató. D'aquí unes setmanes marxa a madriid. Sempre diu LOL, OMG, ROFL, OFC... entre altres. A la que pot, es fa la víctima, encara que no tingui cap motiu. Està casat amb una empordanesa espectacular, tot i que tenen alguna crisi de tan en tan (molt de tan en tan eh).
xurriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#40
molt de tant en tant? XD crec que massa frequent i tot
és una filóloga empordanesa mandrosa molt escrupulosa amb la ortografia i/o gramàtica.
No es creu que el seu marit la estimi... pel que crec que el deixarà :O
Odia el verd.
I està casada amb un gran informàtic que arribarà a dominar el mon xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#41
Un xinet espicaire guindillista.
Sigues el primer a qui li agrada això.