Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

Fotolog té una clara tendència espanyolista

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 19-12-2008 15:42:10

AraleChan
Usuària
Per dormir llegeix post's
Registrat: 19-07-2008
Missatges: 379

Fotolog té una clara tendència espanyolista

Benvolguts companys,

m'adreço a vosaltres amb un tema important per davand: Fotolog, que ara permet de regalar "gifts" (una espècie d'imatges per acompanyar els comentaris que, com no, costen pasta em sembla), doncs ha decidit que dels pocs que n'hi ha... n0hi hagi d'haver un de la bandera espanyola. El problema no és que hi sigui la bandera espanyola, sinó que NOMÉS està aquesta bandera. No sé vosaltres, a mi em sembla depriment i clarament espanyolista (per no dir de feixista que potser és massa).

Suposo que si tothom en fem referència i ens queixem, potser, ens fotrien una mica de cas. Però em sembla degradant que després de demanar amb tant interés fotolog en català ara van i posin això.

Degradant...

En fi petons per tots smile

Heoricament llançaré lluny la meva roba per estar despullada com les roses que ballen al meu voltant, volant lliures. Si hem de separar-nos per qualsevol mitjà et prometo que canviaré el món.
- Podrem canviar el món, jo no em penso rendir, el somnis seran realitat big_smile -

Desconnectat

#2 19-12-2008 16:38:40

berlin19
Expulsat
No escriu missatges, ELL és el missatge
Registrat: 11-06-2008
Missatges: 798

Re: Fotolog té una clara tendència espanyolista

Els administradors de fotolog ho han fet perquè ens queixem. Jo no entenc per què només hi és la puta merda de bandera espanyola. Perquè és virtual, si no la cremo un i mil cops. No a les imposicions espanyolistes. Per fer-nos ressò, traiem l'opció del nostre fotolog que ens puguin posar gifts.

Com diu la d'aquí dalt, degradant.

Vagi bé.

Desconnectat

#3 30-05-2009 20:44:25

fcbarcelona_club
Usuari
Tafaner de temes
Registrat: 08-11-2008
Missatges: 4

Teniu raó, fa setmanes m'hi vaig fixar i és vergonyós que només hi hagi l'espanyola i no apareixi la francesa ni la italiana...pff! El que em va agradar va ser que apareixia la catalana en aquella campanya dels Estats Units smile

Desconnectat

#4 30-05-2009 20:56:12

ventdelplà
Usuari
Paleta de temes
Registrat: 01-05-2009
Missatges: 41

QUE VERGONYOS

Desconnectat

#5 07-06-2009 17:19:08

germans_clotet
Usuària
Tafaner de temes
Registrat: 03-05-2009
Missatges: 6

Si, jo també ho penso!
És una vergonya.

Desconnectat

#6 07-06-2009 18:31:47

llibbi_8
Expulsat
Novell
Registrat: 16-05-2009
Missatges: 8

D'acord totalment! pero em de recordar que si fiquem la de catalunya fiquem la de totes les comunitats del mon i aixo suposaria molta feina

Desconnectat

#7 07-06-2009 18:35:22

daniol
Administrador
Adicte.cat
Ubicació: Elx
Registrat: 27-01-2008
Missatges: 1345
Web

Repetisc el dit per Gina al primer post:

El problema no és que hi sigui la bandera espanyola, sinó que NOMÉS està aquesta bandera

Desconnectat

#8 07-06-2009 22:37:24

thor9216
Usuari
Ubicació: València DC, País Valencià
Registrat: 23-02-2009
Missatges: 671
Web

Aixi està el món..

Quin fastig!

Última edició per thor9216 (07-06-2009 22:44:36)

Desconnectat

#9 08-06-2009 00:30:37

xexi_10596
Usuari
Novell
Registrat: 06-06-2009
Missatges: 8

sis k asco !!!
asco o escic en español!!

hahaha

ara an ficat una versio en cattalà

pero igualment i ha cataloñismes !! kin oror
de veritat

ffuua magradaria veure els de fotolg vsitan akest apagina i k veiesim com secriu deixar el teu kmissatge

en fin dew!!!

Desconnectat

#10 08-06-2009 10:22:42

berlin19
Expulsat
Registrat: 11-06-2008
Missatges: 798

xexi_10596 escrigué:

sis k asco !!!

hahaha

de veritat

ffuua magradaria veure els de fotolg vsitan akest apagina i k veiesim com secriu deixar el teu kmissatge

en fin dew!!!

També veurien com les persones que en teoria defensen el català escriuen castellanismes per tot arreu i com es salten punts, comes, accents i altres trets característics del nostre idioma. Si bé el volem preservar fem tots l'esforç d'escriure'l bé.

Per exemple, la grafia "ñ", no existeix en català. Tant costa escriure fàstic en comptes de "asco"?

Cert que de vegades pot escapar-se'n un però no sistemàticament com podem veure en aquest fòrum.
Cert que també podem escriure "tela eh, tela!!" o "con dos cojones!!" perquè si més no el castellà és un idioma que el sabem parlar.

En conclusió, si el castellà l'escrivim bé, per què hem d'escriure malament el català?

Desconnectat

#11 08-06-2009 10:38:14

AraleChan
Usuària
Per dormir llegeix post's
Registrat: 19-07-2008
Missatges: 379

xexi_10596 escrigué:

sis k asco !!!

hahaha

de veritat

en fin dew!!!

jo només et diré una cosa, posa't tu a traduir una web tan gran i concreta com és fotolog, vejam si de l'anglès al català aconsegueixes fer una traducció perfecta. Diria que si no has fet res per millorar la situació de fotolog amb el català i ara em véns amb retrets d'aquest tipus destructiu doncs agafis les portetes (perdó si no sóc qui per dir qui ha d'entrar i qui no) i marxis. Una cosa és dir: ai mira hi ha certs errors, tal tal i tal, l'altra dir que hi ha catañolismes amb un to tan despectiu (si més no ho sembla).

Perdó, altre cop, si algú s'ha sentit ofés, però em rebenta que quan hi ha una feina feta els altres la desperdiciin d'una forma tant exagerada. I estic d'acord amb l'Erik, abans de retreure res a ningú posa fi a les faltes comeses per tu mateix (jo també en faig i això intento millorar, és clar).

Si tens cap queixa sobre la traducció, posa què està malament si no ho hem dit abans i intentarem (que crec que en Dani ja ho està manegant) que estigui en ordre tot big_smile

Heoricament llançaré lluny la meva roba per estar despullada com les roses que ballen al meu voltant, volant lliures. Si hem de separar-nos per qualsevol mitjà et prometo que canviaré el món.
- Podrem canviar el món, jo no em penso rendir, el somnis seran realitat big_smile -

Desconnectat

#12 06-12-2009 23:12:37

deadxboyss
Usuari
Paleta de temes
Ubicació: devant l'ordinador o.o
Registrat: 06-12-2009
Missatges: 69
Web

bahh. aquestes pagines son així.
creieu que hi hauria alguna manera per queixar-nos?
si hi ha bander espanyola per que no catalana ? !

http://i148.photobucket.com/albums/s1/polpin/neeeeL.jpg
http://i148.photobucket.com/albums/s1/polpin/gallerypool20.jpghttp://i2.tinypic.com/wwmb7b.png

Desconnectat

#13 06-12-2009 23:15:02

minyi310
Usuari
No és friki, pero ho intenta
Registrat: 17-07-2008
Missatges: 122

A mi m'han arribat a tancar 9 fotolog per que eren independentistes i posant fotos antimonarquiques .
FILLS DE PUTA que són vergonyos .

Desconnectat

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB