Joan Pau Joan Pau
#0
Una opinió :)
Espero sugerencies :P
Vagi bé!
JUMPY!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#1
jodeeeeeeeeeeeeeeeeeer!
em cago en tu Erik!
vejam, per què cony he de coincidir en tot lo referent al mbl!?!?! xDDDDDDDDDDDD
jo tb uso Nokia xDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
però jo no tinc cap preferència...
és més... aquest que tinc ara és un mòbil que em vaig trobar al terra... a més és super pro :D
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#2
El que tinc ara és un ericsson... però els 2 anteriors que he tingut, han sigut Nokia!!
Nokia power! jaja Són els que més m'agraden, la veritat...
i per que botons tinc un ericsson? xD per que em vaig passar a contracte, i em regalaven un, i em vaig enamorar dun ericsson, per fora... xD (pero no tampoc esta malament!)
Sigues el primer a qui li agrada això.
#3
Ami m'agraden molt els nokia, però nomes els que tenen el Sybian OS
Però cada cop més estic mirant pda amb telèfon, i crec que son mes bones que els telèfons que venen les botigues i despres no fan gran cosa..., la pega es la bateria que dura bastant menys que els telefons normals...
Per cert tinc un nokia xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Eva
#4
jo en aquests moments utilitzu nokiaa
xro abans avia utilitzat motorola u.u
xDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
#5
Jo crec que la millor marca es nòkia, sense dubte. He tingut dos nokies i un fa uns 5 anys que el tinc i funciona com el primer dia. Després vaig tindre un motorola i va durar molt poc, i fa poc vaig tindre un altre nòkia, exactament el nòkia 7390 (sí, el rosa xD), però va pegar un passeig per la llavadora i ejem... quant va eixir el vaig secar amb el secador i va continuar funcionant tot menys la càmera.XD Però pques setmanes després deixà de funcionar xD.. era d'esperar! Va durar massa i tot!
Definitivament, compra't un nòkia!!(:
Sigues el primer a qui li agrada això.
Anna
#6
Doncs jo he sentit que el Nokia va molt bé però mai n'he tingut cap xDD
El meu és un Sony Ericsson que fa un any que el tinc i em va perfectament bé!
Abans tenia un Siemens i pff...m'anava super lent...
Vagi bé familia!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Daniel OG
#7
Jo el pitjor mòbil que he vist és un Nokia, concretament Nokia 3120, que se'l va comprar mon pare i no dura ni dos dies la bateria amb un parell de trucades. Té un bug fatal en el disseny i en la circuiteria que provoca que el consum de bateria en la xarxa 3G siga entre 2 i 3 vegades superior a la normal (!) o al comparar amb el consum connectat a GSM... Encara així Nokia no pensa solucionar el problema (!) ni les operadores pensen en deixar de vendre el telèfon (!). I no sóc l'únic que ho diu ni som els únics afectats per aquest model: http://yoiggers.es/2008/06/nokia-3120-clasicc-con-yoigo/#comments
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#8
Un grup empresarial català (Mobicat) vol posar en marxa un servidor de telefonia específicament per catalans (estil Euskaltel) per al 2011 si no m'erro. Ho vaig llegir fa temps a Vilaweb.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#9
xDDDD
Jo he tingut un nokia o dos...
i de puta mare..
el audio i tot eh xD
jo eske soc de tenir molta musica al mobil normalment xDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#10
eh Gina!
el mobil ke vaig perdre :o
joder...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marta Peris
#11
Nokiia, he tingut 33 nokies i bé! xd
Sigues el primer a qui li agrada això.
minyi310
#12
Els nokia son els que van millor els que n'he tingut 2 i no m'han agradat gens son els sony ericson vaia merda de telefons
Sigues el primer a qui li agrada això.
Victor
#13
33?!?
Jo he tingut un siemens de l'any de la pera i ara tinc un nokia tambe xD
La veritat es que el mòbil que jo vull tindre es el HTC Màgic amb android i una tarifa plana a Internet en eixe mòbil, però clar, somiar es gratis xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#14
doncs jo mai he tingut un nokia xdddddddddddddddddddddddddddd
he tingut dos motorales, que pff.. sense comentaris.
i ara tinc LG Shine Magenta, que és... perfecte. L'única cosa que no m'agrada és que no se sent gaire, més ben dit, no se sent una merda xD
MUAAAA :*
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#15
eh, falten els LG
jo he tingut un alcatel, un siemens i dos LG, aquestos 2 els millors ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.