Skaman7
#0
Be aprofitant de que estic a classe...e pensat d proposar un nou tema.
Jo per exemple me puc dedicar a Crear nous Temes pel Forum...a pintar la taula...parlar amb la gent...fins i tot picarme amb el professor xD
Acabo ja que tinc que "treballar" pero vaja.. que la professora no s'entera i com si volgues dormir x)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Olga Cor
#4
jaja jo per evitar dormir-me dibuixo... el millor es dibuixar amb el company del costat jo ric molt perq cadascu li fica coses rares... tinc una coleccio de koales que caguen conguitos, mones lises, un conill makinero i una sirena am cara de porc! si algú els vol els vene'm! xdxd
i si no keda més remei doncs ZZzzZ
xdxd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Aina
#5
jo tinc els llibres plens de pintades i dubuixos xD i si no pinto al de la meva companya o a la taula...o li trec tema al profe, es a dir, l'escolto i quan veig que hi puc posar cullerada... obro un debat xDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#6
Dibuixar, escriure històries ja sigui sola o conjuntament amb una amiga, escriure poemes que després em pilla la profe i em pregunta que des de quan escric xDDDDDD també jugar al mòbil, posar-me a parlar amb els de darrere o intentar que la profe no avanci temari preguntant-li coses sense massa sentit però que la fan o el fan riure xDDDDDDDD
mmmm crec que ja està...
bé quan anem a l'aula d'informàtica miro webs... ^^ (vease, fotolog... flog.cat... xD)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joan Pau Joan Pau
#7
Jo, jugo als tech deck!
són com uns skates petits, ke es juguen amb els dits jaja
i son lo millor
o sino, doncs el em surgui, tirar papers, si em molesten, ke es lo abitual
molestarlos...
i bueno aixi xD
JUMPY
Sigues el primer a qui li agrada això.
musicatalana
#8
Jo l'any passat dormia kuan m'aburia...
aquest any doncs... la veritat es k no m'abureixo garie, i si m'abureixo em posso a dibuixar a la taula :P
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#9
faig un tres en ratlla amb la meva amiga o pinto els apunts :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#10
Posar-me a internet, entretenir-me amb les cartes, practicant pen-spinning, jugar al móvil o dormir xDDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#11
acabo de recordar què fem quan ens avorrim a classe de filosofia...
preguntem a la profe per la Rosa Mari, una amiga seva de la infància amb qui va passar moltes peripècies xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#12
Adormir-me xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Albert
#13
Tindre la mirada perduda.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#14
Parlar de ximpleries i dibuixar :)
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#15
quina gràcia, vaig comentar quan feia 2on de batx xD
a la uni no tinc temps per avorrir-me, lluito per mantenir els ulls oberts
Sigues el primer a qui li agrada això.
Sergio Àlvarez
#16
jo rode el boli, mola un huevo
Sigues el primer a qui li agrada això.
darkkor
#17
jaja jo també, ja el ser fer girar endevant i enderrera i a dos mans, me avorrit molt a les clases :P
Ah i tambe he fet sudokus, llegir el diari, dormir, i en casos d'avorriment extrem aixecar-me i anar cap al bar jajaja.
Salut!!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#18
Ara m'agrades xD
Sigues el primer a qui li agrada això.