Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

the evil within - llançar botelles de cristall amb el teclat de l'ordinador

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

• Inici
  •  » Videojocs
  •  » the evil within - llançar botelles de cristall amb el teclat de l'ordinador

#1 13-04-2016 01:09:22

Nami91
Usuària
Alumne
Registrat: 13-05-2014
Missatges: 21

the evil within - llançar botelles de cristall amb el teclat de l'ordinador

Bones! no sé si coneixeu el joc the evelin within: the consequence, és un joc que hi han dos mons ; un és l'història narrada i l'altre un món on els "escenaris més naturals" són un manicomi abandonat, un hospital abandonat on suposadament ha hagut un assassinat múltiple que ha acabat amb tots els treballadors morts. Intriga, temor, acció, i sobre tot sang, molta sang i lluita per la supervivència són els gèneres que abarquen esta aventura.

jo tinc un dubte del joc per a pc: no sé com llançar les botelles als enemics per a despistar-los.

En opcions -> tutorial et posa mantenir la tecla ESPAI per a centrar i apuntar però després posa clicar la tecla [] (junt, com si el rectangle junt fos una sola tecla) i no sé quina tecla és. He provat de teclejar-les totes dues juntes però no és efectiu, i tampoc en qualsevol tecla destinada a alguna acció (A,X,E,R,C,V,F, CTRL).

Després de estar dos dies navegant per google i youtube buscant-ho , no trobe la sol·lució i m'agradaria que si suposeu, sabeu, intuïu, trobeu... la resposta a la tecla misteriosa, per favor, digueu-m'ho

Desconnectat

• Inici
  •  » Videojocs
  •  » the evil within - llançar botelles de cristall amb el teclat de l'ordinador

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB