Talia
#0
Hola flogueres i floguers!!!
Vaig a començar un joc, que sé que en altres llocs ha tingut molt d'èxit!! Pot resultar molt divertit... l'únic inconvenient és que som una família molt gran... i tal volta, si seguim la historia, molts noms s'obliden però bueno...!
El joc consisteix en... Jo començo a escriure una cosa, i entre tots, anem completant la història. El primer comentari seguira la meva història, el segon haurà de continuar amb la meva i el primer comentari... així així... no cal fer parrafades llargues, perque pot arribar a ser toston... jaja
Pot sortir molt xulo i molt freak! jajaja
Doncs jo començo la història!
Tots sabem que el Daniol és un enrollat, així que ens va convidar a tots els floguers a un viatge per Espanya (ens havien de donar a conéixer internacionalment!!). Va comprar un super autobus... i sortint d'Elx se'n va encaminar cap al nord: havia de passar a per tots!.
En valència va fer una parada per arreplegar-nos a la Gràcia i a mi, i pot ser algú més s'apunta al carro. Ens vam enfilar cap a Catalunya. D'ahi són la majoriaaa.. i el daniol és enrollat fins a cer punt... no anavem a passar un per un! així que van quedar en veurens a la plaça d'espanya (per recoxineo) i arreplegar-los a tots: a la seva estimada rOol, al meu company nocturn Xiao, al berlin futboler, al meu xafarder preferit l'skaman, a la meva Enda, al jumpy7, a l'arale, a l'anna, al guillem, i a molts més que em deixo, per que no els puc nombrar a tots.
Un cop dins tots... ens vam enfilar pel saragossa, que ens pillava prop, i continuariem pel nord, apropant-nos per la costa.
Estavem ja preparats per marxa, quan de repent........
Sigues el primer a qui li agrada això.
Skaman7
#8
la vella desgraciada ens comensa a cridar pero pel darrere el Xiao amb un cop de la Seva bicicleta la deix estabornida! I comensem a pujar tots per l'andami...la Olga es mareja i comensa a vomitar sobre el pobre Jumpy...i el Berlin comensa a riure i riure...pero l'amenaçem tots de que com no pari de riure pleguem mans i es queda alli dalt! ¬¬
Un cop l'hem rescatat i la Arale a carregat bateries, marxem, no sense abans robar tots els ingressos del Parc d'atraccions
I ens comensem a enfilar direccio a madrid
I de Cami cap alli..
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#9
I de camí cap allí tots parem a una botiga on posa: "Objetos vários de titiriteros y amigos de ETA" (amb una foto del Mr Angel Acebes). Encuriosits per saber qué hi havia allà dins, vam entrar i ens vam trobar amb... JOEL JOAN, però no disfressat de dona, no! Sinó de Carod Rovira. La botiga era una base secreta per a vendre pancartes, icones, estelades, etc. A tots aquells catalans que passessin per Madrid per poder dur a terme una bona manifestació davant de la Moncloa (està a Madrid, oi? xD). Nosaltres no ens volíem quedar al marge i, aprofitant els ingressos del parc d'Atraccions vam ajudar a construir coses necessàries i comprar megàfons, furgonetes, etc.
Tot estava preparat per a marxar cap a la Moncloa quan apareix...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Skaman7
#10
Tot estava preparat per a marxar cap a la Moncloa quan apareix de repent El Generalissimo Franco! Que aprofitant que fa poc es va "celebrar la seva mort" dons va voler sortir a donar una volta...sempre tancat en aquell magatzem i amb el cul cansat d'estarse sentat.
I es fica al mitj de la carretera per aturar la Ofensa a la patria Española causada por los Rojos Separatistas! Pero que ens la sua a nantres i l'atropellem amb totes les furgonetes i posem rumb directe a Madrid.
Alli arribem a l'entrada de madrid...pitjor que a Barcelona! Dos hores per entrari....quina vergonya...i es fan dir capital..
Be total que un cop hem aconseguit entrar a Madrid ens dirigim al palau de la Moncloa, o descarreguem tot i..
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#11
Ho descarreguem tot i comencem a fer el nostre serau... pim pam! Xiulant i cridant els nostres ideals...
Des de Catalunya ens està veient tothom, fins i tot els del País Valencià que rapinyen com poden Tv3, es monten mil manifestacions que ens recolzen i concerts en honor a la nostra causa: Obrint Pas fa una excepció a la seva separació temporal, Cesk Freixas des de Sant Andreu (això és cert, Diumenge dia 7 de desembre Cesk a Sant Andreu) ens dedica totes les cançons i per a totes les noies: Només sempre :D Això ens dona tanta força que Zapatero es veu obligat a fugir per la part de darrera seguit de tots els seus gossets... però la Chacón que és molta Chacón no vol fugir i reuneix a tot l'exercit...
Imagineu: tot l'exercit espanyol contra les nostres senyeres...
Ens armem de valor (i armes, és clar). Cada un tria una arma... l'Arale agafa una espasa que troba en una botiga, els altres... el que vulguin xD Ens posem en fila davant de l'armada i com 300 ens disposem a combatre...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#12
quan de sobte ens trobem amb un munt de policia que ens impedeix el pas, juntament amb una colla de falangistes que criden:
"Catalufos de mierda
todos a la hoguera"
La sang ens bull a les venes, però són masses per nosaltres... no podríem... un enfrontament suposaria la mort... però JAJAJA aquí tenim la solucióóó!!! Ens assentem tots al terra, per sorpresa dels nostres adversaris (els quals començaven a pensar que ens rendíem) i amb un got que portava Skaman d'un cubata que s'havia pres feia poc fan una ouija... Recordem que l'Arale s'havia tallat les venes i ja estava morta de manera que podia comunicar-se amb els morts i comença a demanar ajuda a tots els morts polítics i no polítics durant el règim franquista...
Comencen a sortir més i més persones (tots catalanistes, és clar) i llavors...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#13
quan veiem que se'ns acosten un mun de persones per darrere. Estem tots massa cansats i no sabem si són enemics o amics... però els que encara es troben en més condicions (RoOl i Repu) miren qui són... i veuen que es tracta de la tropa de Bola de Drac (Fikis al podeeer) i porten mongetes màgiques...
no ens en fiem gaire... ara bola de drac ho fan a cuatro i és televisió castellana...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#14
((com collons ha desvariat aixó d'aquesta manera? XDDDD de política ha passat a l'última película de la Momia i ara dragon ball xDDD))
... pero de cop i volta veiem que la tropa de Bola de Drac parlen en català, per tant són els bons.
Mentre Cor Petit, Krilin, Yamsha, Ten Shin Han, Son Gohan, Trunks, Son Goten, Vegeta i tota la panda lluitaven contra la orda de no-morts en Son Goku ens allunyava de la zona de batalla amb el núvol Kinton...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#15
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Som frikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
però els viatges amb el núbol eren cansats per aquest... i hi van haver tres persones que es van quedar en mig del camp de batalla (però en mig mig) just quan en Gohan deixava anar una bola d'energia amb tota la seva força...
aquests tres eren... en Berlin (como no xD) i els altres dos els dieu vosaltres! XD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Xiaolei
#16
[no t'havies perdut només tu guillem? perquè poses "companyS perdutS!", mare meva com degenera aixó xD] ... i de sobte un monstre ens va barrar el pas exigint-nos menjar com a peatge. Com que no teniem menjar, vam pensar en sacrificar algún component del grup com a menjar pel monstre, pero com a bons companys que som vem fer pinya i ens vàrem decidir a lluitar contra el monstre...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#17
...però el monstre va aconseguir menjar-se algú...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#18
ixe algú va ser el da... OH!!! NO PODIEM QUEDAR-NOS SENSE EL NOSTRE ESTIMAT DANIOL!!!
Aixï que... vaig cridar al meu amic el Doraemon per a q ens prestara la maquina reductora.... per poder entrar al cos del monstre i rescaltar_lo!
Va venir el Doraemon... ens va reduir... i ens vam endinsar a l'interior del monstre......
però...........
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#19
(repit)
però....... el monstre estava refredat... i només entrar... va estornudar... enviant-nos cap afora rapidament... ple de mocs i babeees....
al cap d'una estona....
Sigues el primer a qui li agrada això.
Gina
#20
...però en trobar en Da vam descobrir que el monstre patia de restrenyiment i no hi hauria forma de sortir per què tornar a pujar era impossible...
...però hi havia una solució...
Sigues el primer a qui li agrada això.
#21
Però, desgraciadament ningú s'adonà que faltava un dels floguers.
Hores més tard, mentre tots els floguers estaven d'allò més contents menjant-se una paella feta per Tà, començà a sentirse una pudor inaguantable.
Aquesta procedia del monstre ...i de repent es sentí ...
PATAAAPUUUUUM!!! (un pet)
I un dels floguers eixí disparat pels aires ...
XDDD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#22
sort que li havien guardat un plateret de paella suecana!! ^^ però per tonto, no li haviem guardat socarret! que és lo millor de la paella! jijijiji
(i merda, comença la classe! no puc continuar! xD)
Sigues el primer a qui li agrada això.