Rukia Kuchiki
#0
Hola, soc la Rukia. :D Soc nova de fa poc aixi que potser no em coneixeu.
M'agradaria saber quins mangas seguiu ara mateix a ritme japones. Jo només segueixo One Piece i Bleach i estic posant-me al dia per poder seguir també Naruto.
I vosaltres?
Sigues el primer a qui li agrada això.
#1
Hola Rukia!
Jo segueixo One Piece, Bleach, Fairy Tail i Naruto. Lo que ara amb la proba d'accès no tinc temps, i amb ses pràctiques menys :/
Sigues el primer a qui li agrada això.
Rukia Kuchiki
#2
I que tal Fairy tail? Me la recomanes? Jo ara estic posant-me al dia de Naruto ^^
Ànims amb les feines!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#3
vaig intentar seguir naruto xo al final ja no sabia quin capitol havia vist iquin no xD
monster, de naoki urasawa em va encantar. és diferent, de misteri i intriga
death note, of course, he vist la peli i stic esperan a tenir mol d temps lliure per acabar d vore la serie sencera xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Rukia Kuchiki
#4
Et recomano Bleach, lightnote. A mi m'agrada molt i la pots llegir en català, tant des del principi com a ritme japonès. Segurament t'agradarà. ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#5
Bleach... la tinc baixada? ja no ho sé! o la vaig intentar baixar amb sobtitols en japonés.... però també té lo seu de llargueta xD me molen més històries curtes, be de manga d'eixa col·lecció de un manga, un romance. un unic volum explica una historia i no t'has d'obligar a comprar el Capitol següent per a enterar-te de tot... q la butxaca t'ho agraeix!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Rukia Kuchiki
#6
Bleach està en català fins el 167 en anime! Després hi ha el manga que també està en català fins el tom 40 i a partir del 53 també hi són en català per un fansub.
A mi em té molt enganxada, la recomano sempre perquè és de les meves preferides. Té capítols fluixos, com totes les sèries però té una bona estructura i és molt interessant, sempre et deixa amb ganes de més.
De debò, val molt la pena ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#7
este estiu , entre llibres d'albert espinosa, llibres per aprendre (o intentar aprendre, ara sí que sí, ) a conduïr , memòries del curset oficial de monitors i el campament , igual trec temps xD (segur q hi haurà alguna cosa q no acabaré de fer bé o em penjaré, ja voras) ¬¬
Sigues el primer a qui li agrada això.