Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

Bon dia i bon hora compatriotes!!

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 16-09-2012 18:23:45

en1gma
Usuari
Noob
Registrat: 16-09-2012
Missatges: 1

Bon dia i bon hora compatriotes!!

Holaa holaaaa! suposu que com la gran majoria no ens agrada gaire el fet de descriure'ns perque ens fa vergonya, pal, o perque ens quedem sense paraules quan ens ho diuen aixi que posare poqueta cosa per a no perdre el costum! :p

Sòc un noi de Rubi, entre Terrassa i Sant Cugat del Vallès (per a qui no ho coneixi) i per casualitat, xafardejant per internet vaig trobar aquesta pàgina, sembla que esta ben treballada! i em vaig dir, no puc deixar una de les poques pàgines en català que ens permeten coneixer gent amb les qui compartim història, aixi que aqui em teniu! M'enrrollo com una persiana pasada de voltes...

Sòc pelroig, alt (1,82m) m'agrada la natura i el fer exercici, tinc uns companys que son uns mantes i uns ganduls així que qualsevol persona que coneixi sera benvinguda al meu record! Els sentit de l'humor no es el meu fort, pero fai l'intent, tot i que no em surti bé moltes vegades, i em sembla que ja he dit més del que pensava escriure.. jeje

Ara es el vostre torn!! Que passeu un bon dia i us espero per aqui!

Desconnectat

16-09-2012 18:23:45

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB