Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

Pelicules en català

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 11-07-2012 12:17:07

mireiamireia
Usuària
Noob
Registrat: 11-07-2012
Missatges: 1

Pelicules en català

Hola bon dia!
He estat buscant per la zona de descarregues pel·lícules en català que es poguessin descarregar. El motiu és que haig de fer un treball per classe comparant els diversos doblatges de les versions catalana i castellana amb l'original anglesa. Per fer-ho haig de triar una pel·lícula amb un tema actual, que s'utilitzi un llenguatge actual. L'una pel·lícula que m'ha fet el pes i que he pogut descarregar ha sigut El guardespatlles. Volia descarregar Toy Story 3, però esta en Megaupload TT.
En fi, m'agradaria demanar-vos ajuda en escollir una pel·lícula amb el doblatge en català i que sigui possible de descarregar. Si coneixeu els links on puc trobar-la, siuspalu, copieu-los.

Moltissimes gràcies!

Desconnectat

11-07-2012 12:17:07

#2 17-01-2013 11:19:02

Mar_Jovaner_Clot
Usuària
Noob
Registrat: 13-01-2013
Missatges: 2

Re: Pelicules en català

Hola Mireia!

No sé cap lloc on et puguis descarregar pel·lícules en català... Tot i així, et volia recomanar una pel·lícula molt bona que si la trobes i te la pots descarregar pot ser interessant. La versió original és en francès: Intouchables. Va sortir va uns mesos al cinema en castellà: Intocables. I em consta que també existeix una versió en català.

Si m'assabento de com te la pots descarregat, t'ho faré saber. Sort!

Desconnectat

#3 28-01-2013 09:44:58

zappita
Usuari
Tafaner de temes
Registrat: 31-12-2012
Missatges: 6

Re: Pelicules en català

ei hola
jo la tinc
estic provant el nou mega ,així que pugui et paso l'enllaç

Desconnectat