Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

Cataloniaman: Defensor de la llengua, els costums i la cultura catalana.

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

• Inici
  •  » Presentacions
  •  » Cataloniaman: Defensor de la llengua, els costums i la cultura catalana.

#1 19-04-2012 00:08:36

Cataloniaman
Usuari
Noob
Registrat: 18-04-2012
Missatges: 3

Cataloniaman: Defensor de la llengua, els costums i la cultura catalana.

Hola a tothom.

No voldria semblar pedant amb el títol d'aquest fil auto-anomenant-me defensor de la llengua, els costums i la cultura catalana, però aquests són alguns dels objectius que m'he marcat, sempre amb humil modèstia.

Com ho pretenc fer?

Doncs aportant un punt de vista crític sobre l'actualitat dels Països Catalans a través del meu bloc, de la meva pàgina de facebook, del twitter ...

I entre d'altres coses, també he començat a difondre les meves sessions de DJ 100% català, perquè la música sempre ha estat un referent de la cultura catalana i és possible sortir de festa i ballar en català, sense patir atrocitats musicals com el "reggetton".

En definitiva, estimo els Països Catalans, la nostra cultura, els nostres costums i sobretot la nostra llengua i les xarxes socials son una arma molt poderosa que el nostre poble ha d'utilitzar per defensar-se de tots els atacs que rep.

Bufff ... potser ara he quedat massa seriós, doncs explicaré un acudit per acabar:

En què s'assemblen un avió i una poma? Doncs que cap és pera.

XD

Desconnectat

19-04-2012 00:08:36

#2 26-04-2012 16:42:18

Vtopvs
Professor Freak
Professional Freak
Ubicació: Amaurota
Registrat: 16-06-2008
Missatges: 490

Re: Cataloniaman: Defensor de la llengua, els costums i la cultura catalana.

Calla troll escanyol!

Desconnectat

• Inici
  •  » Presentacions
  •  » Cataloniaman: Defensor de la llengua, els costums i la cultura catalana.

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB