Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

hola

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 30-01-2012 00:23:49

aradigueu
Usuari
Tafaner de temes
Registrat: 09-04-2011
Missatges: 4

hola

Hola. no se si és aquest el lloc on he de dir una cosa que no m'agrada fer-ho. I això no és res més que dir que em veig obligat a sortir del vostre grup,  que durant molt de temps us heu portat tots  de meravella en mi. Els motius de la renúncia cap a  Flog.Cat no és altre que per una malaltia . Jo entenc que és preferible dir-ho així, i que vosaltres em doneu de baixa abans de deixar que el meu blog es vagi morint poc a poc entre tots els vostres. A estat un temps fantàstic, i ha estat un plaer conèixer-vos. Que tingueu molta sort.
Una abraçada.

Desconnectat

30-01-2012 00:23:49

#2 30-01-2012 12:54:09

lightnote
Usuària
No és friki, pero ho intenta
Registrat: 12-04-2011
Missatges: 122

Re: hola

ostras..........!! jo crec que el administrador comprendrà el teu cas i que et guardarà el compte un temps,.. o.. q quin tipus de malaltia és?(pots escriure en el teclat de l'ordinador ? o és simplement pel fet que no sabràs quan d temps estaràs a l'hospital)? si la resposta a la primera pregunta és que no, doncs em sent molt de greu, ho comprendrem i si la segona pregunta que plantejo la resposta és que si, doncs.... QUE SIGUI MOLT RÀPIDA L'ESTANÇA A L'HOSPITAL!big_smile així podràs tornar-te a comunicar-te amb nosaltres!!smile

et farem un blog conmemoratiu entre tots els membres del flog wink pels grans moments que hem passat amb la teua companyia, pels grans moments que hem passat amb tu... que t'estimem molt com a membre del flog que ets, i no t'oblidarem fàcilment.

molts besets , i tots els meus ànims, per a que la malaltia sigue lo més lleu possible tongue

Desconnectat

#3 30-01-2012 13:30:35

daniol
Administrador
Adicte.cat
Ubicació: Elx
Registrat: 27-01-2008
Missatges: 1345
Web

Re: hola

Hola,

Aquest no és el lloc per demanar la baixa, si vols donar-te de baixa hauries de seguir el procediment habitual des del teu perfil.

De tota manera, quan et dones de baixa, els missatges del fòrum i el teu blog són les dues úniques coses que no s'esborraran de forma automàtica i immediata, si vols fer-ho ho hauràs de sol·licitar per correu electrònic una vegada et dones de baixa, aportant les dades del teu compte cancel·lat.

En qualsevol cas, no recomane donar de baixa el blog per aquesta circumstància, ja que perds una part de tu! Encara que no l'actualitzes, ahi quedarà per quan vulguis tornar.

Que vagi bé la recuperació.

Desconnectat

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB