Daniel OG
#0
He investigat a la meua biblioteca amb el millor de la música en català feta el 2011 i faig aquí aquesta enquesta. Heu de marcar la/les cançó/cançons que penseu que mereixen ser la millor cançó en català del 2011. Si penseu que és una altra o per comentar la vostra opinió, afegiu un comentari. Gràcies per participar. Manel - Al Mar [youtube]ZAJHZ8Zm_EI[/youtube] Obrint Pas - Si tanque els ulls [youtube]xbF7ogOhzcw[/youtube] Élena - Dos dies no són sempre (Vídeo no disponible: http://open.spotify.com/track/5if4CSogKI02o747ChPuBl) La Troba Kung Fu - Subway Walk [youtube]6yYsE6eeN9s[/youtube] Gertrudis - Curiós [youtube]6Xwk4-LrChM[/youtube] Els Amics de les Arts - Jean Luc [youtube]A3Yl3Fsj7tw[/youtube] Antònia Font - Me sobren paraules [youtube]FONRvDsRXGg[/youtube] Mishima - Guspira, Estel o Carícia [youtube]4BFuWyLGU-8[/youtube] Anna Roig i l'ombre de ton chien - Bigoti vermell [youtube]qQ1k9GC3rsM[/youtube] Sva-ters - Follaoret [youtube]is6uzWq-poU[/youtube]
Sigues el primer a qui li agrada això.
Pere
#1
Al mar! de Manel em sembla que és del disc anterior, per tant no és una cançó del 2011. Moltes no les conec, ja les escoltaré.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#2
jo he votat obrint pas, com a valenciana quee sóc //*//
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#3
Doncs jo he votat antònia font i no sóc mallorquina :S No sé si és la millor, però m'encanta aquesta cançó ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Talia
#4
-1lightnote +1maria7fcb
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#5
Mishima - Guspira estel o carícia
Sigues el primer a qui li agrada això.