Diferent
#0
He observat que aquest sector del fòrum està una mica abandonat, voldria reanimar-lo deixant a l'aire les vostres propostes sobre els animes que us transmetin determinats sentiments.
Suposo que molts haureu vist el clàssic Death Note, misteriós i genialment elaborat, però i els animes absurds que et fan riure del poc sentit que tenen?
Bobobo, nichijou... Aneu dient :D !
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marina
#1
bobobo xddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd ddd
genial
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#2
one piece :P la familia crece^^ ai yori aoshi :*
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diferent
#3
Buff amb Bobobo em reia moltíssim no lo següent xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Northwind
#4
Excel Saga :P (per a comèdia absurda que no té ni cap ni peus xD).
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#5
Que transmetin indubtablement Saint Seiya. També Bleach.
El moment en que tots animen Seiya i aquest es torna a aixecar per derrotar Thanatos és impagable.
O quan Manigoldo de Càncer li toca la voraviu al Thanatos en SS The Lost Canvas.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#6
Quan l'Ichigo apareix just quan el Sojyoku està a punt de matar la Rukia després d'aconseguir el Bankai.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#7
Mmm, la veritat és que no he vist cap anime o he llegit cap manga que no m'hagi transmés res, podria passar-me dies amb la llista, però potser els més destacats són Fushigi Yugi, que sempre acabava plorant quan moria algú, Bobobo, mític, no podia parar de riure mai amb Don Patch i en Tokoro Tenosuke, Nana, és més recent però igualment és un anime que m'ha transmés molt, i amb Utena sempre m'emocionava quan pujava l'escala del coliseu! xdd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#8
Jo a Utena la recordo com a ciutat lituana [acudit].
Sigues el primer a qui li agrada això.
Jordi Sanahujes Sala
#9
Ostres, es que es complicat, de moment que t'agrada un anime es per que ja et provoca algun tipus de emoció...
No se, per a mi ni han molts, pero si hi han obres que sempre m'han agradat i transmés molt son les de la Rumiko Takahashi, desde Ranma 1/2 a n'Inuyasha i algun llargmetratge de terror que m'ha encantat, pero no en recordo el nom.
Sigues el primer a qui li agrada això.
#10
Jo crec que tots te'n transmeten, perque, avui en dia tots tenen un moment de gràsi pero tambè hi ha moments de tristesa. Vulguis o no (al menys jo, que soc una sentimental) ploro quan hi ha qualque cosa trista, esta clar que quan es de risa... Això pareix un escàndol.
Y posant noms, Bleach, Naruto, One Piece i Fairy tail tenen la combinació. De grasi, Dokuro-chan i aquestes. I be, trista, no m'en recordo...
Sigues el primer a qui li agrada això.
Rukia Kuchiki
#11
Estic d'acord amb la LaMüse! Jo també ploro per qualsevol cosa així que m'és dificil posar noms... segurament torno a caure en els tòpics però Bleach, One Piece o Naruto em van fer plorar i riure molt (bé, encara no he acabat Naruto, jajajaja). Però per exemple, Fushigi Yugi em va fer plorar molt també, quan es va morir la Nuriko... es un dels moments més trists que recordo mirant anime. I de riure, sempre hi ha Gintama!
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#12
fushigi yugi es molt añfjasl%%&lñfa>0= requeteguaii!!!
no me'n recordo gaire del final ja xD (crec q la vaig vore l'estiu passat) pero també vaig plorar molt quan es va morir la nuriko =(
Sigues el primer a qui li agrada això.