Yuki Soma
#0
hola floggers i flogueres:
tinc el següent problema que vaig a expossar:
estic fent una presentació de power point 2003. ja tinc editades totes les diapositives, i la cançò l'he posada en els seguents passos: insertar>peliculas y sonidos> sonido de archivo... (abans de seleccionar-lo l'he convertit de mp3 a .waw, que és el format per al power point).
després, m'ha sortit a la primera diapositiva (de 13) l'icona del so>click en el botó esquerré del mouse>personalizar animació >opcions de efectes> (iniciar reproducció des d'el principi; dettenir la reproducció al final de les 13 diapositives).
he clicat en guardar, i on fica la pestanyeta de presentació, per veure co m quedaria.
El fet és que, una vegada fet aixó, no se xq la cançò que he seleccionat, una vegada passat el temps que li he assignat a la primera diapositiva fins la següent, en la segona diapositiva la cançò torna a començar.
També em passa en la sexta diapositiva, en la novena i en la onzena.
per favor, si sapigueu algun motiu de per què em passa aixó, digueu-me-ho, i si , si vos envio el power point per email, creieu que em podreu entendre millor, o trobar més fàcil les sol·lucions, per favor , digueu-me-ho també.
Espere respostes amb força impaciència
Moltes gràcies per adelantat ^^
Sigues el primer a qui li agrada això.
Diego
#1
Linux for human beings!
Sigues el primer a qui li agrada això.