Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

power point 2003 - dificultat al ficar la música

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 08-09-2011 13:06:21

lightnote
Usuària
No és friki, pero ho intenta
Registrat: 12-04-2011
Missatges: 122

power point 2003 - dificultat al ficar la música

hola floggers i flogueres:
tinc el següent problema que vaig a expossar:

estic fent una presentació de power point 2003. ja tinc editades totes les diapositives, i la cançò l'he posada en els seguents passos: insertar>peliculas y sonidos> sonido de archivo... (abans de seleccionar-lo l'he convertit de mp3 a .waw, que és el format per al power point).

després, m'ha sortit a la primera diapositiva (de 13) l'icona del so>click en el botó esquerré del mouse>personalizar animació >opcions de efectes> (iniciar reproducció des d'el principi; dettenir la reproducció al final de les 13 diapositives).

he clicat en guardar, i on fica la pestanyeta de presentació, per veure co m quedaria.

El fet és que, una vegada fet aixó, no se xq la cançò que he seleccionat, una vegada passat el temps que li he assignat a la primera diapositiva fins la següent, en la segona diapositiva la cançò torna a començar.

També em passa en la sexta diapositiva, en la novena i en la onzena.

per favor, si sapigueu algun motiu de per què em passa aixó, digueu-me-ho, i si , si vos envio el power point per email, creieu que em podreu entendre millor, o trobar més fàcil les sol·lucions, per favor , digueu-me-ho també.

Espere respostes amb força impaciència

Moltes gràcies per adelantat ^^

Desconnectat

08-09-2011 13:06:21

#2 12-09-2011 15:28:11

Vtopvs
Professor Freak
Professional Freak
Ubicació: Amaurota
Registrat: 16-06-2008
Missatges: 490

Re: power point 2003 - dificultat al ficar la música