Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

Raspalls de dents elèctrics

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 15-08-2011 21:36:06

daniol
Administrador
Adicte.cat
Ubicació: Elx
Registrat: 27-01-2008
Missatges: 1345
Web

Raspalls de dents elèctrics

D'un temps a aquesta part, he sentit en diverses ocasions que els raspalls de dents elèctrics són mes eficaços que els raspalls tradicionals, que treuen més brutícia, l'àrea d'actuació és més amplia i que sa neteja s'assembla més a una neteja de dentista

Com jo mai he tingut un, volia preguntar-vos: és això cert? Quins són els avantatges? Hi ha inconvenients?

Expliqueu la vostra experiència amb els raspalls elèctrics, si mai heu usat algun.

Desconnectat

#2 15-08-2011 22:45:30

lightnote
Usuària
No és friki, pero ho intenta
Registrat: 12-04-2011
Missatges: 122

Re: Raspalls de dents elèctrics

jo no n'he gastat mai tampoc. sóc massa tradicional.

Desconnectat

#3 15-08-2011 23:34:22

daanii
Usuari
Alumne
Registrat: 07-12-2009
Missatges: 23

Quan s'acaba la bateria, és un pal, ha d'esperar no se quanta estona perquè es recargui i sempre acabes tornant al respall tradicional. Almenys en el meu cas xd

Desconnectat

#4 19-08-2011 14:35:02

icedheart
Freak
Veterà
Registrat: 07-12-2009
Missatges: 152

En el meu cas el raspall de dents elèctric m'ha anat molt més bé, amb el tradicional t'hi has d'estar molta estona i has de vigilar molt de no deixar-te cap racó, amb l'elèctric costa menys deixar les dents ben netes i a més arriba a més llocs que l'altre. A més té l'avantatge que hi ha una àmplia gamma de capçals i pots triar el que millor et vagi o anar intercanviant-los. En quant a la bateria el meu raspall té una base per carregar-lo i el pots deixar mentre no el facis servir a la base, així sempre té bateria.

http://img19.imageshack.us/img19/5177/katekyoiced.jpg

Desconnectat

#5 13-10-2011 17:22:15

anna_tgn_3
Usuària
Master en flog.cat
Registrat: 12-06-2008
Missatges: 87

Doncs jo en la vida he tingut 2 raspalls elèctrics, un que el vaig usar durant un temps i un altre que encara he d'estrenar. La cosa està en que em va anar bé però sempre he sigut de raspall tradicional de tota la vida perquè a més, el trobo més pràctic...per això encara tinc un per estrenar xD. Ara, això va a persones, lògicament.

Última edició per anna_tgn_3 (13-10-2011 17:22:42)

-- Viu la vida, sigues feliç --

Desconnectat

#6 14-02-2012 08:15:26

free_nations
Usuari
Paleta de temes
Registrat: 11-03-2010
Missatges: 48

Des de que tinc respall de dents elèctric et puc assegurar que ja no he tornat a fer servir mai més el respall tradicional. És molt millor. L'únic inconvenient que té és que gasta electricitat.

Desconnectat

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB