Daniel OG
#0
D'un temps a aquesta part, he sentit en diverses ocasions que els raspalls de dents elèctrics són mes eficaços que els raspalls tradicionals, que treuen més brutícia, l'àrea d'actuació és més amplia i que sa neteja s'assembla més a una neteja de dentista Com jo mai he tingut un, volia preguntar-vos: és això cert? Quins són els avantatges? Hi ha inconvenients? Expliqueu la vostra experiència amb els raspalls elèctrics, si mai heu usat algun.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Yuki Soma
#1
jo no n'he gastat mai tampoc. sóc massa tradicional.
Sigues el primer a qui li agrada això.
daniel
#2
Quan s'acaba la bateria, és un pal, ha d'esperar no se quanta estona perquè es recargui i sempre acabes tornant al respall tradicional. Almenys en el meu cas xd
Sigues el primer a qui li agrada això.
Noemí
#3
En el meu cas el raspall de dents elèctric m'ha anat molt més bé, amb el tradicional t'hi has d'estar molta estona i has de vigilar molt de no deixar-te cap racó, amb l'elèctric costa menys deixar les dents ben netes i a més arriba a més llocs que l'altre. A més té l'avantatge que hi ha una àmplia gamma de capçals i pots triar el que millor et vagi o anar intercanviant-los. En quant a la bateria el meu raspall té una base per carregar-lo i el pots deixar mentre no el facis servir a la base, així sempre té bateria.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Anna
#4
Doncs jo en la vida he tingut 2 raspalls elèctrics, un que el vaig usar durant un temps i un altre que encara he d'estrenar. La cosa està en que em va anar bé però sempre he sigut de raspall tradicional de tota la vida perquè a més, el trobo més pràctic...per això encara tinc un per estrenar xD. Ara, això va a persones, lògicament.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Marcel
#5
Des de que tinc respall de dents elèctric et puc assegurar que ja no he tornat a fer servir mai més el respall tradicional. És molt millor. L'únic inconvenient que té és que gasta electricitat.
Sigues el primer a qui li agrada això.