Xarxa social en català, flog.cat
Gent
Piu Piu
Fotos
Grups
Blogs
Jocs
Campanyes
Viu en català
Música
Fòrum
Xat

15-M. El meu balcó parla.

Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat

No has iniciat sessió.

#1 31-05-2011 23:33:21

Republicana
Usuària
Adicte.cat
Registrat: 02-07-2008
Missatges: 1114

15-M. El meu balcó parla.

Vaig rebre un esdeveniment a altra xarxa social que deia el següent: "Simpatizantes del movimiento " Democracia Real Ya", da la sensación de que, cuando sales de las plazas donde hay acampadas, no pasa absolutamente nada... y lo que nos interesa es que corra la voz y que con ello se conciencie y se entere el máximo número de personas. Esta tarde desde la asamblea se ha pedido que, por favor, todo aquel que simpatice con este movimiento, todo aquel que se identifique con él, cuelgue en sus balcones o ventanas sábanas (o similares) del color que sea y con cualquier palabra o frase que lo simbolice, como por ejemplo "indignados", "spanish revolution", "15M", "Toma la calle", etc. Con esto se pretende que esta lucha llegue a cada barrio, pueblo, calle o rincón de este país."
Així que vaig decidir fer un cartell i posar-lo al balcó. L'he fet fa un moment i l'he penjat.

EL MEU BALCÓ JA PARLA. I EL TEU???

http://img854.imageshack.us/img854/9871/balcoparla.jpg

Si el teu balcó parla, pots penjar fotos! Si encara no ho fa, us anime a que ho faça! I si heu vist altres balcons que parlen, ens ho podeu mostrar! wink

Ets lliure de pensar que estas boig. Però estas boig si penses que ets lliure.

Desconnectat

31-05-2011 23:33:21

Peu del fòrum

© flog.cat, 2009
Powered and © by PunBB