Fòrum en català d'opinió i debat lliure sobre actualitat, països catalans, país valencià, política, esport, informàtica... per als usuaris joves de flog.cat
No has iniciat sessió.
.......Volem les teves idees!
Publica aquí:
* Noves coses que t'agradaria tenir a flog.cat i encara no ho trobes.
* Coses que tu canviaries.
* Què no us agrada de la web
* Quines coses tenen una usabilitat baixa (funcions de la web incòmodes)
* Quines coses de flog.cat canviaríeu
* Aspectes que tenen un escàs protagonisme que cal potenciar
* Si fossis tu administrador/a, què faries per aconseguir més visites i participació?
* ...?
Qui vulga col·laborar més activament, pot contactar amb nosaltres
Gràcies, les vostres opinions aniran en benefici de tots, i, a banda, si ens donen idees bones seran recompensades 
> Agrairem cada idea bona amb 10 vots al rànking actual
Recordeu: a flog.cat maneu vosaltres.
Gràcies! 
Última edició per daniol (26-05-2010 00:18:19)
Desconnectat
Ja que he obert jo el tema deixaré aquí algunes idees:
- Crear llistat d'usuaris amb ordenació "índex d'activitat" (calculat a partir de msg. al coneix gent, fòrum, xat, imatges i vots al rànking, beneficiant als usuaris que menys fa que estan registrats)
col·locar en portada o a "coneix gent" (com a altre criteri d'ordenació)
donar compte premium cada mes al 1r?
(en implementació)
- Enviar un e-mail "pack de benvinguda" als nous registrats (un cop que confirmen el registre), que continga: un breu (molt breu) resum de les parts de la web, com aconseguir vots addicionals, estat de la campanya, etcètera amb un to amigable.
- Resumir el text de promoció de la web (a la meitat)
- Canviar format de fitxa donant major protagonisme a les fotos, reduir mida de vídeos
- Possibilitat de pujar fotos amb el mòbil a la fitxa personal (via "WAP")
- Mosaic de fotos dels Països Catalans
- Recomanar la web als contactes connectats de Messenger (~ +1vot / 4-5 contactes)
- Afegir banner de música en català a la portada (porta a la subsecció de /musicatalana)
- Retocar banners actuals
Apa, ja està bé 
Digueu ara les vostres i/o comenteu aquestes 
Última edició per daniol (06-06-2009 23:40:01)
Desconnectat
- jo faria una enquesta als usuaris nous (la resta ja no s'enrecordaràn) sobre "com han descobert aquesta web?" per saber on cal fer més propaganda i a on ja anem fent.
- proposo també, canviar el perfil dels usuaris, que surti en format com si fos la pagina del fotolog, m'explico?
- en el ranking de fotologs quan cliques un usuari, en comtes de que surti en una pantalleta surti el fotolog en una altre pestanya.
- secció d'acudits.. xD
ara mateix no tinc masses idees, i aquestes no son novetats sinó coses per millorar el que ja hi ha!
a mida que se'm vagin acudint ja ho aniré afegint 
Última edició per acuditscatalans (25-09-2008 23:15:12)
Desconnectat
acuditscatalans escrigué:
- jo faria una enquesta als usuaris nous (la resta ja no s'enrecordaràn) sobre "com han descobert aquesta web?" per saber on cal fer més propaganda i a on ja anem fent.
> Bona idea, es crearà al fòrum i s'afegirà aquest enllaç al "pack de benvinguda".
- proposo també, canviar el perfil dels usuaris, que surti en format com si fos la pagina del fotolog, m'explico?
> No pretenem reinventar/copiar/plagiar fotolog.
- en el ranking de fotologs quan cliques un usuari, en comtes de que surti en una pantalleta surti el fotolog en una altre pestanya.
> No, és el mínim d'integració que podem tenir. A més és innovador.
- secció d'acudits.. xD
> Vaig a tornar a posar-me amb això.
De moment crec que em quedaré amb el sistema b2evolution per al blog.
Demostracions:
- http://demo1.b2evolution.net/stable/blog2.php
- http://demo1.b2evolution.net/stable/blog3.php
- http://demo1.b2evolution.net/stable/adm … d=demopass
Gràcies, tens 10 punts més 
Desconnectat
- Posar un comptador de visites per veure quantes hi ha al dia. xDDD
- Posar una secció de "quedades" i penjar imatges d'elles i un petit resum del que es va fer per a què s'animi més gent en les posteriors.
- Poder pujar fotos d'un tamany més gran.
- Fer una mena de "televisió" on aparegui vídeos fets per flog.cat, campanyes en català, tot en una llista o que es reprodueixi seguit amb l'opció de parar-ho. Per exemple, vídeo de la primera quedada, amb totes les fotos, qui vam ser, etc, etc.
Ja se m'acudiran més.
Desconnectat
berlin19 escrigué:
- Posar un comptador de visites per veure quantes hi ha al dia.
> Es registren estadístiques de visites amb tot luxe de detalls, però aquestes no són ni seran públiques. Amb phpmyvisites i estadístiques més tècniques amb awstats per part del servidor.
Sí que es podria afegir a algun lloc un comptador de visites, comptador de missatges al fòrum, xat, etc. com a curiositat
Discutiré això amb RoOl.
berlin19 escrigué:
- Posar una secció de "quedades" i penjar imatges d'elles i un petit resum del que es va fer per a què s'animi més gent en les posteriors.
> Estan al fòrum. Jo crec que una secció exclusiva de quedades seria excessiu. Quan tornem a fer una enllaçarem amb la informació de l'anterior
berlin19 escrigué:
- Poder pujar fotos d'un tamany més gran.
> Quan clickes sobre la foto d'algú aquesta et surt més gran, jo crec que a una mida raonable: màxim 800x600 (en proporció)
berlin19 escrigué:
- Fer una mena de "televisió" on aparegui vídeos fets per flog.cat, campanyes en català, tot en una llista o que es reprodueixi seguit amb l'opció de parar-ho. Per exemple, vídeo de la primera quedada, amb totes les fotos, qui vam ser, etc, etc.
> Una llista de reproducció de vídeos de Youtube. Bona idea.
Qui s'anima a fer el vídeo?
Per altra banda això em recorda altra idea que tenia: fer un vídeo soles de la campanya per tenir fotolog.com en català.
Gràcies!
T'he afegit 10 punts 
Desconnectat
daniol escrigué:
> No, és el mínim d'integració que podem tenir. A més és innovador.
Cert, mola més, encara que trobo a faltar el poder obrir amb "ctrl + click" T.T i/o el poder tornar enrere amb el "backspace" XD (cla com posem fletxes tan petites ¬¬)
daniol escrigué:
berlin19 escrigué:
> Una llista de reproducció de vídeos de Youtube. Bona idea.
Qui s'anima a fer el vídeo?
Per altra banda això em recorda altra idea que tenia: fer un vídeo soles de la campanya per tenir fotolog.com en català.
No teniem ja un video a youtube de flog.cat? ^^
daniol escrigué:
- Recomanar la web als contactes connectats de Messenger (~ +1vot / 4-5 contactes)
(en implementació)
Ufff qué complicat ho veig aixó xD Com ja han comentat, em semblaria genial posar l'enquesta de "com ens has conegut?" (google, fotologs, amics... etc etc) i si és un usuari del xat doncs posar el nom d'usuari i automàticament donar-li X punts... (el problema que hi veig és que puguin crear comptes per guanyar punts...)
Més idees a part de les que han dit no s'em ocurreix... suposo que ja pensaré algo quan aprengui més sobre webs i ajudar-te en administrar les pàgines i tal...
Una idea que em va donar la Gina és crear una secció de màgia entre Guillem i jo, on aniriem pujant videos nostres fent magia xD i si apareixen nous aficionats doncs poder crear algo més gran...
Ja ho veurem xD primer parlar amb en Guillem i veure si tenim ànims ^^
P.D.: no cal que em donguis punts xD bàsicament perquè no he aportat casi idees, i jo no opto, ni m'interesa, tenir el gold xD
Desconnectat
Les quedades, eprsonalment, atreuen mooolt!!
jo primer em vaig fixar en que hi havia una quedada de fotologuers, i despres em vaig fixar en flog.cat xD
jo menrecordo que em vaig ficar aqui, a flog.cat xk volia gent amb al que parlar amb catalaaa ( xk als meus amics els vaig coneixer en castella, i costa canviar, pro poc a poc vaig fent algo xD) i perque vaig veure que hi havia una quedada, i em venia de gust coneixer gent x)
Ale, la idea de xiao es magnifique xD
que vagi be nois i noies flogpuntcat
per cert, proxima quedaa portaventuraaaaaaaaa!!!!!!!!!!! 11 de octubre, dissabte
xD
Desconnectat
Gràcies Xiao per la teua idea i a Guillem pels comentaris! 
Una idea per a donar força a la campanya: donar punts a la gent per actualitzar amb alguna imatge feta per nosaltres o per ells mateixos demanant fotolog en català i esmentant el nostre fotolog i la nostra web (l'ideal seria que inclogueren un text fet per nosaltres)
què penseu?
me'n vaig a dormir xD
Desconnectat
o que el text el fessin ells, afeguint un trosset fet per nosaltres per remarcar la participació de la pàgina...
Desconnectat
sistema de missatges privats
Desconnectat
promocioneu el flog; pais0scatalans
on tothom penja fotos d'arreu dels PPCC
Desconnectat
Bonesss!
bueno daniolo, alla vaig, ja queda per la prosperitat! xD
Fer enquestes. Setmanals per exemple. Que estiguen situades a la pàgina principal del flog.cat, i que el tema giri al voltant de la llengua, o de coses del flog.cat, per que no! Amb un toc així seriós i tal! (serios?? Ho podem intentar, no? jajaja). Que al forum estan molt amagades, i la gent pot ser li entre gossera! jaja
Desconnectat
Ah, també t'anava a dir de crear un espai de noticies envers la llengua, però també hi és al forum... o posar un acces directe... per que a la portada criden més l'atenció. I entrar al forum no és un costum massa general, crec. Ai no se! xD
Desconnectat
Republicana escrigué:
Ah, també t'anava a dir de crear un espai de noticies envers la llengua, però també hi és al forum... o posar un acces directe... per que a la portada criden més l'atenció. I entrar al forum no és un costum massa general, crec. Ai no se! xD
més o menys està aquí...
http://www.flog.cat/?sc=viuencatala
Desconnectat
x140l31 escrigué:
Republicana escrigué:
més o menys està aquí...
http://www.flog.cat/?sc=viuencatala
Oh bueno, aquest apartat no està gens mal i és molt interessant, però noticies no hi ha... Seria altre diferent crec q jo... de coses q passin envers de la llengua, q a sovint passen coses, per gracia o desgracia...!
Desconnectat
Guai.
Dins el "viu en català" es podria crear una subsecció de notícies sobre la llengua.
Jo crec que simplement amb titulars que foren enllaços a notícies externes.
Si hi ha algun voluntari que s'ocupara de estar atent per a anar posant les notícies a mi em sembla bona idea, ja que jo no em podria dedicar a ella al 100%.
Desconnectat
fa temps que no em paso, pero no us he oblidat nois i noies de flogpuntcat!!!
mm, jo peoposo que promocionis el xat i la gent que hi ha, amb molt bon rotllo, i joves.
i les quedades, aquestes dues coses criden molt l'atencio!!
visca catalunya la televisio de catalunya!!!!!!!!
ale, i aveure si fem una quedada per l'hivern eeeeee =9
Desconnectat
Bé! La meva proposta és la següent:
Jo tenia en ment la creació d'un "diari digital flog.cat" i on pudria publicarse cada semana i amb totes les novetats de flog.cat i altres noticies d'àmbit català.
S'haurie de buscar gent que hi vulgues col·laborar.
Hi podrie haver diferents seccions:
-Novetats i noticies al voltant de flog.cat
-Opinió
-Acudits i Música
-Recomanacions
-Etc...
Salutacions!
Desconnectat
DJZenix, gràcies per la idea de un butlletí electrònic (per e-mail) quinzenal o mensual sobre novetats de flog.cat i "altres coses".
Només es podria fer amb l'ajuda de col·laboradors.
+10 vots al rànking.
Desconnectat
wuooo
sisisis
tremendisima idea!!
i podriem fer cadascu una seccio!
seria temendisim!! com un polonews XD
jajaaja, dani, es mereix un +20, no siguis agarrat jajajaj XD
es conya
ale, a reveure gent!
Desconnectat
DJZenix escrigué:
Bé! La meva proposta és la següent:
Hi podrie haver diferents seccions:
-Novetats i noticies al voltant de flog.cat
-Opinió
-Acudits i Música
-Recomanacions
-Etc...
Salutacions!
Jo en compte d'acudits, posaria tira còmica pot ser... I la música ja la tenim a un apartat!! I si volem fer com un diari digital.. com a molt, jo posaria alguna noticia... o pot ser un llistat de concert al mes de grups catalans... No sé!
Ah, i si se vol ajuda, jo m'apunte a les tires còmiques!! xD o inclos a buscar concerts cada mes! o el que sigui! tiririri
Desconnectat
tira cómica? O.o
t'oefereixes voluntaria per fer-la? 
willy nosaltres tindrem la nostra secció de magia! XD
Desconnectat
x140l31 escrigué:
tira cómica? O.o
t'oefereixes voluntaria per fer-la?
Siiiiiiiii!! ^^ Me lo pido!!!
xDDD
Desconnectat