Daniel OG
#0
[youtube]8neGD1K7098[/youtube] Arran de l'anterior tema del http://forum.flog.cat/t1279-final-demissio.html tancament de CNN+ , vaig descobrir gràcies a Youtube aquest vídeo que conté la bonica Sintonia de Canal Plus entre els anys 1990 i 1997. A mi, i supose que als que tenim uns anys, m'ha fet recordar moments passats de la infantesa en què aquesta sintonia sonava i precedia a la clàssica pantalla en ratlles amb la codificació del senyal. També sonava en l'inici d'emissió, prèvia als dibuixos animats, i en la carta d'ajust. Deixant de banda la realitat del país, on les televisions en català han anat per altre camí degut a la supremacia del castellà, molta gent va ser la que va adquirir el descodificador per poder veure Canal+, els meus pares entre ells, ja que en aquell moment no havia res millor ni mitjà audiovisual de major qualitat. Aquest era el descodificador analògic que funcionava amb la clau d'abonat inserida a la ranura. Te'l podies emportar a qualsevol lloc i funcionava amb Scart-Euroconnector. Internament, feia una serie de transformacions de decodificació amb el sistema Nagra+. [youtube]UNsxAPWY7xs[/youtube] El que havia dit de l'inici d'emissió: [youtube]0E2CzmfbQuc[/youtube] Ara tot és altra cosa... [mode nostàlgia off]
Sigues el primer a qui li agrada això.