acuditscatalans
#0
Bones,
Durant la manifestació de l'11 de setembre va haber-hi una baralla entre el bloc unitari de l'EI i els neo-nazis 33 (nazis catalanistes).
No us explico rumors ni coses que m'han explicat, sinó que jo vaig estar present des de 5 minuts abans perquè estava rondant per allà enganxant enganxines i ho vaig veure tot des del primer moment.
els nazis 33 que estaven aseguts a la terrassa d'un bar per on passava la manifestació, sabien perfectament a que anaven i que passaria, anaven allà a provocar i efectivament, quan va passar un sector més antifeixista del bloc unitari de l'EI se'ls van quedar mirant i es va sentir algun insult per part de l'EI i llavors va ser quan els 33 van començar a tirar ampolles de xibeca contra la gent de la mani, llavors la gent gran va marxar corrents espantada i els antifeixistes de l'EI van començar a agafar cadires, cendrers, les ampolles que els hi havien tirat i alguna taula, i els hi van tirar (al mateix temps els 33 també anaven tirant coses). els nazis 33 van haber d'amagar-se dins del bar perquè podria haver anat a més la cosa.. els 33 que eren 10 com a molt s'enfrontaven a centenars d'antifeixistes de l'EI tenen sort d'haver sortit vius d'allà. la baralla es va acabar quan un maulet va baixar la persiana del bar i els 33 es van quedar a dins (amb uns quants de l'EI que també s'hi van quedar tancats) i la manifestació va seguir avançant.
Estona després van tornar a obrir el bar i van sortir els de l'EI que hi havia dins del bar i llavors els anarko-indepes del bloc negre també van liar-se a castanyes contra els 33 altre cop però jo aqui ja no hi era, de fet diuen que es van quedar tancats al bar i anaven provocant treient banderes neo-nazis 33 pels forats de la persiana...
trobo totalment incoherent l'actuació dels neo-nazis 33 que ara mateix es fan la victima quan van ser ells qui va començar a liar-la.
us copio el link d'una imatge que he trobat a indymedia d'un 33 amb una navalla en plena batalla http://barcelona.indymedia.org/usermedia/image/1/large/DSC04696.JPG
Sigues el primer a qui li agrada això.
Skaman7
#1
Certament el bloc negre no pot ser anarko-indepe...:S
ja que si ets anarquista no creus en cap forma de govern i te la pela tot parlant clar...i ser indepe vol dir voler aconseguir una independencia per una terra i governarla com vols tu.
Tot i aixi la noticia esta molt be i els putos 33 son uns desgraciats xD
Sigues el primer a qui li agrada això.
Aina
#2
AQUESTS DEL 33 cada dia em fan més rabia.
En marc els va veure, no?
A la mani el marc es va separar un moment, crec recordar, i va tornar dient que havia vist uns del 33 tirant coses i uns antifes tirant-los coses també.
No o sé, no ho entenc, la veritat... No entenc com una persona pot tenir tanta porqueria al cap.
Sigues el primer a qui li agrada això.
Joanot
#3
jo estava al costat de la baralla :)
els 33 son molt respectables eh!
que hi hagi una mica d'odi es normal entre grups, jo sóc partidari del moviment 33.
Sigues el primer a qui li agrada això.